( @antzzo, limte det inn her siden det ble rapportert. )
Nei, jeg har kun kjøpt de siste dagene. Jeg så som sagt ikke dette som har utspillet seg som sannsynlig. For bare et par dager siden. Var sikker på vending ved 14,5 ellers hadde jeg avventet med kjøp. Nå er jeg i minus. Men jeg skal kjøpe mer om den fortsetter å falle. Så om min tolkning faller dårlig i smak så er det kanskje derfor.
Jeg har tatt på de langsiktige brillene, men håper på kortsiktig test av støtte. Og det ser ut som det blir det i chartet.
Men når det er sagt, så er det en dårlig strategi om børsene vipper over her. Det så vi resultatet av i desember-januar 2018-2019
Dobbeltbunn på 13,9 nå. Nå kjør vi
Trippel nu då - FET rally
Mentalt var jeg forberedt på å kjøpe på 14,03, men gikk inn over dette. Bare vurderte å vente til det da jeg kjøpte. Mulig et psykologisk nivå rundt dette for flere og at de har lagt stopp loss rett under?
Ser vi en W blir det god stemning I stedet for en h, som nå.
Crazy å kikke på ordrebildet nå. Tradere med ADHD har drukket Redbull eller noe.
Ja, de leker seg nå
Anbefales ikke for de svake. Er man derimot sterk i ryggen kan man få god underholdning av å kikke på. Underholdning for litt spesielle personer, sånn som oss :). Det er ikke mange jeg kjenner som hadde syntes at dette var underholdning hehe. Regner med flere kjenner seg igjen i den.
Man blir jo herdet/skadet med tiden. Ingen kan si det er kjedelig å sitte med funcom, det er no helt sikkert Alt under Tencent kurs er i mine øyne bonus, men jo lavere jo bedre selvsagt.
Jepp! Bare å følge støttelinja så har vi betonggulv på 18 kr i ca… 2024. Bittelitt tålmodighet er alt som trengs…
Er ikke sikker på hvor mange aktivt forvaltede fond som slår den avkastningen der
Ikke for å baise på posten din, men…
Det står minus 30% på de 5 åra du viser til!
Ikke umulig det
Var jo en good call å selge over 15. Var ikke vanskelig å se ut fra volumutvikling og motstandsnivåer. Det som forundrer meg litt er hvor mye kapital folk besitter. Det skrives opp og ned om kjøp når kursen faller, folk må jo ha utømmelig lommebok, eller så kjøper og selger de mens de bare flagger kjøp og ikke salg?
De fleste her inne er jo vanlige lønnsmottakere, slik at lønn, skattepenger og feriepenger går med til å kjøpe aksjer. Mange er flinke til å time ASP dumpene og selger litt før nedgangene, men det gjelder ikke alle. Jeg selv prøver å snitte ned litt når det går nedover som nå, bare ytterst sjelden klarer TA å fange opp at en ASP dump er nært forestående…
Jeg er ikke uenig i det du skriver men det besvarer ikke spørsmålet – hvis de fleste er lønnsmottakere som du skriver så skulle det tilsi at man ikke har en utømmelig lommebok man kan snitte ned med. Likevel står det skrevet side opp og ned i Funcom småprat om at folk kjøper hele veien ned. Da tenker jeg det er noe som skurrer. Det er nærliggende å tro at mange flere trader enn det man får inntrykk av.
Men dette har lite med TA å gjøre, beklager
Garantert mange. Alle de som sier de har kjøpt når vi har falt har solgt på toppene før dumpen. Men såklart så sier de ikke at de har solgt. De vil jo ikke bli tatt for å være en mini-asp som forsterker salgs trykket
Enkelt faktum er, at det ikke blir godt mottatt å skrive når en selger. Både for man da forlater brorskapet og så tvil om investeringen. Alle har sine strategier og timeframes.
Stemmer ikke. Jeg kjøper lavt og har ikke solgt en aksje på et år. Alle mine handler fremgår på Shareville. Så dette kan verifiseres om du går på kontoen min der.
Har en regel om at jeg ikke selger Funcom med tap. Hvorfor skal jeg det? Alt utvikler seg slik jeg håpte da jeg kjøpte den første aksjen. Ser man bort fra kursen så går alt riktig vei. Da har jeg det heller ikke så travelt med kursen.
La det komme mest mulig positivt nytt før oppgangen kommer. Så vil kanskje flere holde lengre på aksjene når den først går.