Er du alle?
Nei, men jeg vet hva alle betyr
Er ikke dette TA tråden?
Jo @kula - var litt min feil som tok dette opp. Admins får rydde opp / flytte postene. Men det er bare det at det til tider er litt giftig miljø i småprat tråden. Det er ikke rom for å diskutere aksjen eller strategi når 90% av diskusjonene går på ASP. Longere i Fun klarer jo egenhendig å skremme folk bort fra aksjen så mye negativt som skrives…
(Til og med folk jeg snakker mye med og har god grad av tillit får høre det når de objektiv skriver hvorfor de har solgt).
Motstand: +12 % Gap close: -8 % Støtte under gap : -10 %
De lærde strides om formasjonen er bullish reversal eller og bearish continuation.
Noe sier meg at det for øyeblikket har lite å si, da det avhenger av hva Storvestre, Sandvik Pedersen og co, sin strategi er.
Tipper at de skal ha mer. SV og CMD altså… Dichesbuen må inn kjapt før toget går. Deretter blir det en Mexican stand off. Trur eg…
Ja, jeg regner med at Dichesbuen og privatkonto skal opp på et eller annet tidspunkt.
Beholdning mid. september:
Dichesbuen: 529k
ASP privat : 1163K
Siste liste:
ASP privat 845k
Dichesbuen: 0
Diff.tot: 847k
Jeg håper SV og CMD gjør det vanskelig å laste opp så mye billigere enn det er nå.
Økt volatilitet er i alle fall garantert i tiden fram til MC.
Det er bare å ha inne ordre for dump`s.
Ble brudd opp. Bruddet testes pt. Opp på 220k aksjer, test av brudd 65k aksjer.
Lavere volatilitet og volum i dag
Mye motstand rundt 14
Støtte
Selvfølgelig. Gikk litt i surr her
For de som vil ha den ned er det motstand
SL raid #1
Om man ser på halen på denne candelèn viser den at det var nok av kjøpere. Trolig utgjorde den/de som kjørte SL raidet majoriteten. Ble handlet ca 110k aksjer under 14 kr.
Spennende å se hvor lenge dem fortsetter å riste treet/ akkumulerer.
Morroa starter når de er ferdig og reverserer.
Helt riktig - påpekte i chatten at dagens candle på daily foreløpig er litt bullish - dette fordi det er enorm wick til nedsiden (lite salgsvilje / ble kjøpt raskt opp). Tolker det som at interessen for å selge mye under 14 er lav hos de som holder enda, samtidig så vet vi det ikke er så mange som kan dumpe kursen veldig mye videre?
Jeg holder meg likevel unna til vi får en klar retning. Liker ikke denne formasjonen jeg viste til i går, selv om den er i ferd med å bli annulert.
Ja, samtidig er det flere store tradere som er inne med et par 100k aksjer, de antar jeg vil ha et par 100k til minst, og de er utspekulerte.
Formasjonen i chartet er under kontinuerlig utvikling, nå forandret til mer bullish imo, men også med pot.nedside videre.
Interessant, jeg har ikke endret bunnlinjen slik du har men det gir mening det du tegner nå - skrev akkurat at formasjonen jeg har sett på er i ferd med å bli annullert så da er det nærliggende å tro din er mer riktig her nå. Jeg forventer vi får gap close ila uken for det - just because Funcom