RT14,7 Ser ikke ut som noe negativt er i bildet akkurat nå fra det jeg ser ihvertfall
Vår venn skyen er teknisk motstand som alltid.
Tja, jeg er enig i at denne sonen 16-18 kan bli en tøff nøtt å knekke, og det kan pågå en stund fremover, men straks den er unnagjort så er veien åpen for et solid guff oppover med potensiale helt opp til 28.
Da vil vi jo også være på en litt mer sprek market cap, som forhåpentligvis lar seg rettferdiggjøre av spill som kommer i tiden fremover.
I fare for å forsøple TA-tråden, så må det bemerkes at sitatet var ment (dypt) ironisk.
Helt enig, vi kan fort ha sett en gapfill ned mot støtte som gir potensiale for en sprek bevegelse oppover, og som i stor grad bekrefter det bullish langsiktige bildet.
Den viktigste formasjonen for longs er vel denne, som strekker seg tilbake til november 2017 (!)
Forøvrig forstår jeg tydeligvis ikke ironi @h3nk1 - for du har helt rett egentlig mtp. motstanden
Låg omsättning= algon pressar ner
Over MA200
Ut av skyen!
Og push opp mot evt halslinje.
Dagchart pusher over 200 dagers, etter at den bunnet omtrent akkurat på 50 dagers.
Kvarterschartet med solid momentum etter at kursen bunnet forrige tirsdag.
Frem med linjalene!
Opp fordi OPP
Stiger på høyt og stigende volum, meget bra
2 forsøk på dumper er tatt i mot og siste med en enda mer oppløftende candle. Her er det nok av kjøpere som bare venter på pullback.
En noe typisk bevegelse i Funcom chartet, her vist med et eksempel fra september:
Er en del andre eksempler tilbake i tid.
Hehe, vi har sett før hva typiske bevegelser i Fun leder til.
Men fra spøk til alvor. Synes ikke dette er en typisk bevegelse. Synes volum og handelsmønster er annerledes.
Vel, det får være din vurdering. Basert på det jeg har analysert tilbake i tid, er dette et noe typisk mønster. Om det vil spille seg ut nå vites ikke. Det er en del høyere volum nå enn den i september f.ekd. Jeg forventer en økning i momentum som illustrert over.
Dump som jeg tolker du insinuerer til, er også en mulighet, trolig ikke imo
Skyfri himmel på grønne candles.
Pent!
Om man ser tilbake til forrige brudd opp, i mars. Feilet første forsøk, akkurat som første forsøk nå ved Tencent inngang. På andre forsøk gikk kursen 19,6%, korrigerte 11% til rett i overkant av skyen, for så å gå 17% og dannet ny tradingrange.
Årets høyeste volumbalanse er oppnådd! Noe er tydeligvis på gang…… Kursmålet nærmer seg 16, og stiger raskt oppover i dag…