Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Vi er rett ved betydelig motstand. Skal bli bull om vi bryter over her og closer og forts. opp i morgen.

4 Likes

Jeg tolker det anderledes.
Noe horisontal motstand rundt 15.20, ja. Men langt fra betydelig slik jeg tolker det. Kursen brøtt opp av basen på 15min/1h timeframe. Reagerte ned og tester bruddet nå.
Kjøperne er aggressive i dag.

Tror den som minimum skal opp å teste Tencent høy ila dagen/kommende dager.

3 Likes

Jeg er ikke uenig i det - jeg ville bare hatt den over Tencent kurs for longs.
Men det er jo penger å hente på veien dit også :slight_smile:

Du har rett i at den er i ferd med å bryte den fallende trendlinjen.

3 Likes

Signal om et pent RSI brudd i dag, 1D chart.
I ferd med å ta ut 6 mnd lang nedadgående trend fra april-dd :muscle:

Trendlinje over nevnte, er fra Januar 2017 :wink:

3 Likes

Når man zoomer helt inn på kvarterschart for i dag synes jeg vi ser pen kjøpsvilje. Om dette på noe tidspunkt begynner å vise seg på topp 20 som bedre eiere er det epokeskifte på gang

2 Likes

Jepp, jeg økte beholdningen min med 50% i dag grunnet akkurat dette.
Volum utviklingen er finfin nå, ser det også tydelig på 1D chart:

48

3 Likes

Synest volumet fortsatt er fint her, svakt volum på pullback.
Etablerer base for videre stigning. Aksjen bytter fra svake til sterke hender :wink:

4 Likes

Sikret selv litt gevinst på traden min her. Går inn når vi evt bryter fallenede trendlinje/ut av trendkanal.
bilde

3 Likes

Traff man rundt 15,50-60 er jo det Nice.
Poenget er og var at slik det ser ut nå, er dette et godt kjøp bart pullback, ikke noe man selger på der vi er nå. Med mindre man frykter et plutselig voldsomt kursfall. Volumet ser oppskriftsmessig ut.

Hadde i utgangspunktet tenkte å ride videre her, men brent barn skyr ilden osv osv
bilde

Takker meg til 10% denne gang.

Snikskryt

6 Likes

Stengte nøyaktig på øvre skylinje :scream:

3 Likes

Algo bestemmer retning når volumet er som i dag. Fortsetter den så er vi på 14 ila noen dager, kan også gå motsatt vei til 16. “Puppets on a string”

1 Like

Oppdatert chart her - perfekt på nedadgående trendlinje folkens!

5 Likes

Spørs om Mom release vil være spillet som kan bryte den nedadgående trendlinjen?

Tvilsom. Da tror jeg de fleste blir overrasket

Ergo så blir det å vandre mellom øvre og nedre linje til vi får ett eller annet om Coop

1 Like

Nja, plutselig stikker, den og når den gjør det går det nok unna…

Du skjønner hvorfor jeg ikke kjøpte på denne oppturen og solgte på forrige topp.
Var vanskelig å forutse at den faktisk ville så langt opp igjen så fort, men samtidig så var det greit sted å selge sånn rent r/r messig.

Disse trendlinjene har vart over ekstremt lang tid og du ser hvor gyldige de er.
Så får folk velge om de vil stole på dem eller ikke. TA er jo bare tull var det noen som sa :thinking:

Hvilken retning tror du bruddet ut av denne trendlinja blir da?

1 Like

Jeg tror det fundamentale kommer til å definere den tekniske utviklingen, 10% MOM og 90% nyheter rundt mutant

1 Like