Det er altfor tidlig å si synes jeg. Kursen kan ligge innenforbi disse til neste år egentlig. Kommer helt an på newsflow og hvor bra selskapet gjør det som @Paddy80 sier. Jeg har vært inn og ut av FUN endel ganger i år, alle gangene med gevinst og det er bare fordi jeg oppdaget mønsteret tidlig. Nå som mønsteret er så kjent er det ikke sikkert det blir gyldig fremover. Time will show
Gratulerer Det stemte i hvertfall nå sist uke. Og dette mønsteret har vel vært godt kjent i månedsvis.
Vel. Er det nok folk som følger trendlinjene så er det ikke lenger tull.
Meh, jeg tenker det ikke skal mer til enn at en storfisk leser det innlegget og tenker “nå skal jeg r** kjøre tullingene” og pumper kursen rett gjennom linja. TA er ikke noe mer enn sansynlighetsberegning. Det er når folk tar TA som en fasit at man begynner å gå i feil retning.
Dag 3 slår aldri feil !
God helg
Den her posten burde stå klistret i hjørnet, med to streker under seg, i alle tråder hvor det diskuteres TA vs. FA, “Har TA noe for seg”, “Er TA bare piss” osv. Fasiten på diskusjonen oppsummert på et par linjer
En close i dag på over 15.60 hadde vært så sykt deilig
Evt over 14,8
Blir dypt skuffet om vi ikke toucher 15,75… Plukket kontinuerlig nå siden tencent mld kom
Touchet trendlinja igjen
Folk har vel annet å gjøre enn å analysere Funcom teknisk minutt for minutt?
Støtte / motstandsnivåene er klart definerte, det er ingen endring så lenge kursen går sideleslengs i en range. Det er først når vi får brudd på noen streker det er aktuelt med oppdatering. Enig?
Ser ganske likt ut som Feb-juni, bare i mindre skala. Håpe det bryter gjennom på forsøk 3 da.
Og det ser det jo ut som om den er i ferd med å gjøre👍
Volumbalansen blir stadig høyere og “money flow” indiktoren peker sterkt oppover…
Følg forresten med Senkou Span B i forhold til Ichimoku Cloud og sammenlign med mars måned d. å, så får man en liten indikasjon om status.
Det ser fint ut! Motstand fra nedgående trend, støtte på glidende snitt.
Kan bryte over motstand og utløse et kjøpssignal.
Det skal bli morro her når vi tar ut motstanden, ikke er den spesielt sterk heller. Institusjonelle aktører er på kjøperen, resten gjør seg selv. Står fortsatt på min teori om at det kommer til å komme enda større volum når så skjer.
Reprisingen av Funcom 2.0 har vært snakket om i 2 år. 2020 blir året.
Enig at 15 ikke er den store, 18 er mye mer vesentlig.
Jeg tror forøvrig vi kommer til å se spor av tencentfølgere på vei inn veldig tydelig på momentumindikatorer
Tror du MoM er nok for å drive den gjennom 16 kr? Såvidt jeg har sett har folk lave forventninger til denne.
Hvis man er enig i at det er bra potensiale frem mot feks 2020-2021, så kan MoM være en del som tar kursen inn i stigende trend, sammen med feks nye kjøpere. Jeg føler vi er ganske nære ett skifte hvor man i større grad ser opp i chartet og ikke er like “redd” for ned i chartet, det psykologiske sentimentet er i ferd med å snu og små drypp fra småspill som mom, mounts og etterhvert mutant som forhåpentlig tas positivt i mot, så er vi mer i ett bull modus. Om mom og mounts er det som tar oss opp sammen med nye storkjøpere over 16 mot 18, så tar mutant oss videre over 18 om det slår an når trailer og gameplay foreligger. Tanken er at det vil snu det tekniske i aksjonærenes favør ganske snart og skape en lang opptrend mot Dune sammen med alt som skjer i mellomtiden.
Det er ikke MOM som trekker hverken meg eller institusjonelle aktører til funcom nå, det regner jeg med det hersker liten tvil om. MOM er musepiss i forhold til det vi kommer til å se inn i 2020. MOM har jeg ingen forventning til, overhode.
Se for deg effekten av Dune filmen vil ha. Da kommer folk til å forstå mer av potensialet som ligger her. Så tar man med i betraktningen Dragset og Rui sin presentasjon av planene og målet med Dune lanseringen(e). Jeg tror ea CE kursutviklingen overgås, med god margin.