Leg ned til 12,70 mener du?
Personlig vil jeg ikke se den etablere seg under 12.80, men kan gå med på en dipp under det nivået intradag. Hvis analysen stemmer kommer det i tilfelle ikke til å være voldsomt volum på salgssiden.
RSI 1W
Her ser man tydelig hvor stor skade Malmberg sitt innside salg gjorde.
Den hadde trolig etablert seg på oppsiden av det bruddet uten.
Volumet er avtakende, men RSI har brutt ned og viser at det er en god del og gå på før neste støtte linje inntreffer.
Med mindre gutteklubben grei kjører pump tror jeg 12.40-50 skal testes igjen.
Får vi brudd opp på falling wedge så lukter vi fort på 15,-
Ble som antatt brudd ned fra kile, økende volum.
Hm, jeg ser fremdeles på wedgen, gir den til fredag med å materialisere seg
EDIT: ser ut som det kom et brudd opp nå!
Omsättning ökar markant och kursen stiger
Kom seg betydelig her nå. Gap lukket.
Må følges opp med flere kjøpere.
Blir det egentlig regnet som brudd på intradagbevegelser sånn? Du vet mer enn meg, men det snudde opp i alle tilfelle
Ja, og nei, den brøt ned men nådde ikke target før kjøperne kom på banen. Så nå er den ikke gjeldende. Tror det blir en del trading rundt 13kr i tiden framover. 12,5-14kr. Litt til for å få den ut av hengemyren. MC news f.eks
Jadda!
Liker utviklingen her nå!
Jepp ser bra ut nå, men har en ordre på 12,5 allikevel i tilfelle noen dumper.
Sky mostand på ca 14 og synkende trend mostand på ca 15 decending som jeg nok selger deler på da jeg bare trader aksjen.
Told you bro, wedge for the win
Ja, ble begge deler i dag. Wedgen var forøvrig grei den, det var topp streken jeg bemerket.
Håper de skal over 14 før de lemper ut igjen.
Oscillators viser moment opp - men så er det FUN og vi vet Q3 rapporten er på mandag.
Alt kan skje
Du skulle solgt alle Nano aksjene dine og bare tradet. Dere hAr truffet bra i siste
Hehe, joda - litt flaks må man ha
Planen er å gjøre det med hele beholdningen når Nano er kjøpt opp.
Greit å trade men mindre summer for å bli varm i trøya før man begynner med ASP-mode
Potensielt bullflag på hourly nå - trenger brudd over 14.67-14.70ish.
Edit: @Savepig - ja, du har rett.
Spennende å se 13,7 nå