Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Norsk Bulls kom med salgssignal på fredag:

På timeschartet så har x9 brutt ned gjennom x26 og f26 er under kursen, så tegner ikke bra. Nøytralt å ligge i skyen.

På dagschartet så her x9 fortsatt over x26 og f26 er over kursen, så er positivt, men må vel si meg litt skeptisk når toppen på skyen ble motstand igjen…

1 Like

Vi må ha noe nyheter snart for å snu trenden.

Jeg har forventninger til kvartalspresentasjonen 28. februar og PAX East, men inntil da, så er det tradere som rår i denne aksjen. Jeg forventer at det går opp og ned relativt kraftig fram til da. Så vil nyheter, eller fraværet av nyheter der styre kursen videre.

Konklusjonen over er jo ikke akkurat TA, men det er nyttig for alle som driver med TA å vite om større triggere.

nice

3 riktige av 16 er ikke så verst :sunglasses:

5 Likes

Viser kanskje at det er vanskeligere enn det ser ut å tjene penger med TA i Funcom når den svinger. :slight_smile: Norsk bulls har alltid ligget litt etter da, hvor deres råd som regel kommer etter at man kunne gjort det. Blir fort selg på bunn og kjøp på topp om man hører på det konsekvent. :stuck_out_tongue: Om trendene holder seg over tid fungerer det fint da, men det har vi sett lite til i Funcom i det siste.

1 Like

Interessant dump på dagens low.

3 Likes

Det viktigste for funcom i mitt chart er at den fortsetter å trade over 50 dagers snittet, og det gjør den med god margin.

Ser at et var en liten dump i dag som ble pent tatt unna:

2 Likes

Haha, skulle sjekke chartet og synes det var rart det ikke var oppdatert … “hvor er dagens candle”??

Så fant jeg den… :sweat_smile:

8 Likes

Takket for meg i dag (igjen). Denne gangen ble det ~30% avkastning. Hadde også x4, og den ble solgt ~100% opp fra innkjøpspris.

Om budet ikke går gjennom skal jeg inn og kike litt mer på den.

10 Likes

Hva sier TA-gutta i dag? Brudd opp og videre oppgang i kikkerten? :grin:

2 Likes

Over skyen nå!

3 Likes

TA er bullshit i selskap som Funcom.

Hahahahahahaha @JensO

3 Likes

Kjøpt mye på TA siste i Funcom?

Jeg har jo vært typ 100% transparent med de siste handlene mine i Fun. Bare å se på innlegget mitt tidligere i dag og følge det bakover. Forrige trade ble vel 75% på x4 og 25-30% på aksjeposisjonen. Totalt sett har jeg nok vesentlig mye høyere gevinst basert på TA enn de som kun har handlet på FA.

5 Likes

Traderkontone min som var klar i juli 2019 med belåning har vokst ca 67% og ask kontoen vippet seg i ca 19% etter i dag samme periode, så liten tvil hva som har funket best nå. Fikk litt hjelp av Kitron på traderen, men primært funny.

3 Likes

Meget sterkt, men det ser ut til å ha møtt signifikant motstand i underkant av 17kr av en eller annen grunn.

1 Like

Må være noe i det tekniske som underbygger 17 helt klart. Og det kjøpssignalet i går! Kråkeklo er det nye…

3 Likes

Plutselig forsvant mye av opp-side motstanden, som nå ikke møtes før på 22-tallet??