Vis vi sier at spillet er laget med 40 årsverk, pluss de titlene de har under beltet og verdien på de navnene vil jeg si at kurset burde holde seg rundt 4kr. Vil ikke si den er overpriset men helder en Hold situasjon.
Spekulerer ikke, innvisterer i det jeg har fått trua på, Funcom. Du er sikkert bedre til teknisk analyse og odds beregning en meg. Men må si at dette ser positivt ut og tror det blir mye salg, som skal ta kurs høyere enn der vi er nå😊
Du er ikke fasiten selv om du ble årets innsider😱
Noen som har tilgang til ordentlig volum profil i funcom??
netfonds har. Pareto har også.
Noen som evnt kunne lagt ut screenshot der man kun har charter fra etter emisjonen?
Inne på netfonds kan du velge tidsperiode selv, fra emisjonsdato til nå.
På gratisversjoen?
Greit volum i dag
Godt oppservert
Kaller meg ikke holmes uten grunn
Rimelig villt forstørrelsesglass, så burde få med deg en del Ifht RSI så bør den snu opp så rundt der en er nå ifht trend i bunn?
Intradag bunn på 2,5 i morgen kjøpsmulighet?
Edit:
Volum på lineær skala:
Satser på at den snur på 2.8 ish vel. Personlig tviler jeg på at den skal under 3
Jeg tror den kommer under 3 kr. Kjøp på 2.80 og spar noe krutt til 2.50ish. Mer enn dette ser jeg ikke for meg - 2.50 vil overraske men ingenting overrasker vel lenger med denne aksjen…
Ja mulig, jeg venter fremdeles på duppen i PCIB alle smarte spådde kommern?
No criticism. Volumprofil er at volumet ligger sidelengs å legger seg slik at man kan se hvilke volum det har gått på hvilke nivåer.
Duppen kom ikke nei, så da var det bare å kjøpe seg inn. Det var jo også noe jeg skrev kunne skje, basert på det faktum at mange som overtegnet ikke fikk nok tildeling + mange satt på gjerdet og ventet på duppen som ikke kom. Derav rallyet vi har sett de siste to handelsdagene.
Vil det samme skje i Funcom? Jeg tror ikke det. Jeg mener toppen på 4 kr var rallyet pre-release og at det eneste som kan løfte aksjen dit igjen er gode salgstall.
Edit: kan legge til at jeg håper Funcom lykkes denne gangen og at det går fra å vær en hype / trading aksje til å bli et selskap med positiv bunnlinje som Norge kan være stolte av!
Norsk bulls tar det med knusende ro
The bulls are in full control.
Men så ligger de fortsatt fint i pluss på sitt siste kjøp +87.27%
Ingen grunn til panikk, kun 17% ned, på usle 137 millioner kr i oms, nei her er det bare å lene seg tilbake