Sluttkurs idag blir sikkert 4,3-4,4.
Helt spot on med mitt innspill lengre oppe i tråden her med andre ord.
Ok, takk for tipset. Kanskje best å sitte rolig i dag, så se til uka og framover hva som skjer mtp salg, evt problemer etc. Det selger jo bra så kursen skal nok en del opp framover?
Eg kjenner ein stor trang til å lære meg å treffe, om enn ikkje “spot on” på slike topper og bunner…
Kven blir den første Tekinvestorcoachen?
Tanker om morgendagen? Vi har vel et gap fra 3.98 som kan fylles om det blir en dip, og kjøpsmuliget der. Tipper vi ender opp, trolig mange som forventer gode tall for helga.
Jeg tror dagens nedgang kun var en liten pullback etter brudd opp av vedlagte formasjon, dette er normalt. Bruddet var også markant og ved høyt volum, samt at det lå en stigende trend i forkant av triangelformasjonen. Om jeg skal komme med et kursmål vil jeg si 6,8.
Jeg er enig med @Korben vedrørende gapet. Jeg ser dette ned mot 3.98 intradag en eller annen gang, og så ender vi dagen i morgen i pluss. Mandag suser vi langt opp pga. salgstall fra helgen. Vil tro det er en del støtte på 4 kr og en del motstand på 5 kr. Brudd på 5 vil tilsi oppgang til 7 (eller 6.80 som du sier).
Nå snakker jeg om litt mer langsiktig enn kun morgendagen. En tur nedom nedom 4 imorgen er ikke umulig, men jeg tror nok vil vi ende markant opp.
Jeg må si det frister litt å kjøpe igjen i morgen og sitte over helgen. Jeg hadde en fryktelig klar følelse av at det ikke ville bli noen stor opptur i dag, var Dahledipp-følelsen all over again.
Hvis du kommer deg inn under 4.20 i morgen kan jeg garantere (jo, det finnes ikke garantier i aksjemarkedet men dog) - at kursen er MYE høyere på mandag etter steam tall slipp natt til mandag.
Faktisk vil jeg påstå alle kjøp under 5 kr før helgen vil være bra kjøp slik ting ser ut nå.
Hvis den sammenfaller med fine tall på mandag kan det bli rolig i dag også og så en ny eksplosjon?
Kan håpe på et dypdykk i dag, mulig jeg også må selge noen Nano aksjer for å spe på litt ekstra?
ser bare på Fibonacci for det siste surget. Tror 3,6-3,8 er oppnåelig med full retracement 61,8%
jeg klarer 10000 aksjer til, da er det slutt. Da må jeg be fattern om forskudd på arv eller noe…
Det gir bare mening teknisk. Fundementalt må jo folk være helt BLÅST i hodet for å selge på 3.8 (!)
Vi ligger godt over 20-50 og 100 dagers glidende snitt og er godt inn i den fine stigende trenden. RSI er OK. Noe motstand på 4.45 og øvre sjikt av bollinger på 4.50ish. Blir test av dette ila. dagen i dag tror jeg, og muligens ikke brudd på dette før mandag. Nesten ingen motstand før 6.80 (sluttkurs 26.02.2014). Usikker på om det er reellt da dette var før emisjonen.
Hvilken kurs solgte du på?
4,2 - men kjøpte også mye går på 4,15…