Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Det er akkurat det som er poenget, nei markedet har ikke fått dette med seg enda. Tar det med en klype salt.
Offisielle tall fra funcom eller noen news med positiv tone så utgår nok ta. Inntil videre følg med og benytt eventuelle dupper godt. Lite woodoo og feilplasserte måner.

1 Like

Lykke til Paddy, håper du nailern.

5 Likes

Dt er veldig fristende å gå totalt all-inn nå… Noen som har lyst å kjøle meg ned :grimacing: ?

I mitt hode nå erdet vel egentlig bare en Atombombe som kan stoppe funcom sin ville ferd oppover… Men da er vel alt dundas allikevel…

Aldri all inn, men jeg skjønner hva du mener. Tenk langsiktig, og bruk fornuft. Funcom har funnet på sprell før de :slight_smile:

2 Likes

Jeg har bestemt meg for å selge bitte-bitte-litt av min Nano beholdning for å vekte opp mer :slight_smile:

2 Likes

Ha ha ha :grinning::clap::+1:
Første gang i historien? :grinning:

1 Like

Eg har firma bil, dyrt opplegg skattemessig, prøve å få kjøpe ut bilen, og heller få betalt for bruken, etter ett lite regnestykket så mener eg d å kunne finansiere privtbruken også.
Men det spørs jo litt hvilken type bil mn har og forbruk m.m.

Så spørs det jo self også om man faktisk skatter for bruken av firmabil, mye snusk der.

Men gratulere med ny jobb :slight_smile:

Jeg dekker alle kostnader med bilholdet, kjører billig elbil 250-300k kr.
Elbil forever for min del, helt til det kommer noe bedre.

1 Like

ikke fått den enda, men indikasjonene er gode;) Står mellom meg og en til, skal danke ut vedkommende :wink:

3 Likes

Lykke til Paddy😀

1 Like

@Duogdu , er det den gamle Amazonen du har elektrifisert? :joy: :joy: :joy:

1 Like

Nei😂
Har solgt den, men hadde jeg hatt småbruk og driftsbygning hadde den aldri blitt solg!
-57 gått 89k når jeg kjøpte den, 3.eier.
Mulig jeg kjøper en tilbake og bygger egen garasje til den når Funcom står i 20.

Tøft, stas med slike! Jeg er gammel VW boble og Volvo 144 mann, skulle så gjerne hatt det samme som du drømmer om, en driftsbygning med GOD plass!

1 Like

Kan fikses. Ta kontakt :slight_smile:

4 Likes

Så at det var dannet en motstandslinje rundt 5 og at det ville komme en liten korreksjon igår/idag, så solgte alt på 4,9. Er nå inne for fullt igjen på 4,2 og tror vi raskt vil se 5-tallet igjen.

10 Likes

Etter hva jeg husker, så traff du ekstremt bra med teknisk analyse rundt TSW lanseringen også?

1 Like

Joda, men er noe mer diffust nå ser jeg, og har mest fokus på det fundamentale. Ser bare etter tydlige motstand og støttelinjer, uten å komme med noe spesifikt kursmål.

1 Like

@Bullishproof hva tror du om i dag da? Gikk jo ned en del, ligger nå mellom 4,2 og 4,3 og vaker.

tipper litt over 4,45 - 4,50ish selv

Kjøpte selv på 4,2 idag. Tror det er en fin inngang, solgte som sagt på 4,9 igår.