- Passert toppen vi hadde igår
Full pris enda og over 34 000 nå
Ja det lukter svidd gummi og rakettfuel når markedet skjønner hvor blink Funcom har truffet med spillet.
Vi tenker likt my friend. Markedet har ikke våknet. Jeg gleder meg til mandag for jeg tror spillet vil selge som hakka møkk i helgen. Det er DA man spiller
Mens vi venter på offisielle salgstall.
Hva tenker dere om det teknisk her, om det ikke kommer noe news i morgen og fredag.
Ser ikke ut for at markedet helt kjøper suksessen uten offisielle tall på bordet fra Funcom.
Så da kan vi vel få utslag som i dag.
Skal vi teste 4?
Er det en potensiell hs her som kan pushe kursen ned på 4 tallet?
I mine chart skal denne korrigere noe tilbake i morgen etter foreløpig mislykket forsøk på å bryte motstand ved 5 kr. (Antatt nytt motstandsnivå, men ikke testet tilstrekkelig annet enn intradag).
Skulle jeg gjette så kan kursen korrigere ned ca.5% i morgen på lavere volum enn i dag, men aksjen ligger fortsatt i en sterk trend opp.
Antar kortvarig konsolidering før nye tester ig eventuelt brudd opp gjennom fem kroner.
Så er jo dette Funcom også da, og i nåværende setting så kan TA være verdiløst og nyheter alt, men vi får se…
Det er mye det samme jeg leser av chartet.
Blir spennende i morgen og!
Er det også et gap mellom 3.80 og 4.20? Dette tettes vel ved reaksjon ned?
Ja, du sier noe der. @Nocturne godt innspill.
Teknisk ligger det ann for en reaksjon ned slik jeg tolker det.
Greit å ha i tankene mtp intradags trading.
Tror ikke jeg bykser inn ved start i morgen, men følger med.
Ser bare gapet mellom 4 og 4,2
Lyst å vise hvis jeg tar helt feil?
Nei, du har rett, jeg som blingset. Men mener close i går var 3.9-ognoe? Men ned til 4 er fint for å tette gap.
Fundementalt er tallene sterke så ja, dette er jo bare relevant ved intradagsdupper. På lengre sikt ser jeg denne mye høyere…
3,98.
Enig i det du sier.
Blir spennende å se salgstallene imorgen tidlig
Noen som har fått med seg at spillet selger som hakka møkk? Skal Funcom da korrigere litt ned da salget er bra, kun fordi ta sier det, for så å reprises etter det, fordi da er det teknisk innafor?
I ett normalscenario så greit nok men nå synes jeg det blir vel mye voodoo? Står månen feil også?
@Paddy80 - normalt kan TA funke bra i Funcom, men nå kan TA pakke sekken og ta ferie en stund
Man skal se på “alle” aspekter, og definitivt ikke snakke om noe som en selvfølgelighet basert på ett element. Jeg kan feks ikke buse på å si at kursen skal opp, fordi CE selger bra?
Jeg kan derimot si at hvis noen skulle selge ned kursen fremover lå så kan det være lurt å kjøpe mer hvis man kan, fordi foreløpig ser det fundamentalt meget sterkt ut. Ny topp i går, fremdeles 1.plass på Global top sellers, selger bedre enn ARK gjorde i starten osv.
Hvis det gapet tettes i dag vil det være uvitenhet fra selgernes side og ekstremt robotstyrt. Jeg hadde tenkt å trade med en liten del av potten i dag men nå skal jeg bare lukke øynene og nyte turen.
Mulig jeg må selge noe annet for å få dette til å bli maks uttelling også
Jeg bytter jobb snart, hvis jeg får den, står mellom meg og en til. Da er det firmabil, og jeg får 200k ekstra og leke med.