Ser ut til at fargen på undertøyet til kim jung il er mer relevant enn først antatt
Hvor langt ned er neste støtte ?
Du tror teknisk analyse funker på release dag?
NEWS NEWS NEWS NEWS! er det som driver aksjen. Neste trigger er salgstall.
På jakt etter intra bunn for å fylle på litt
Positivt hvis 3.20 nå blir en støtte, evt så er 3.05 en støtte. Men ja volumet på morgenkvisten ble brukt til å selge ned aksjen, og nå ser det litt mer dødt ut.
@Irathi tanker om det tekniske her nå?
Ble litt rotete, men tenkte å dele et litt større teknisk perspektiv. Formasjonen er noe som kan utvikle seg til en dobbel bunn. Hittil har bevegelsene oppført seg eksemplarisk, og ved et fremtidig brudd opp fra 8 på tilsvarende volum som vi opplever idag eller høyere vil jeg kalle denne bekreftet.
Ja men emisjonsaksjene
Bare at chartet ditt blir veldig rart mtp på market cap nå som det er så mange flere aksjer.
Helt enig. Du kan ikke sammenligne chartet historisk jf. kurs på 8 før emisjonsaksjer og kurs på 24 ved TSW og kurs på 56 ved AOC etc. Mcap blir fort VELDIG høy om du skal opp i 24 kr nå til dags. Husk også obligasjonskonvertering til aksjer som fører til mer dilution.
Gjør det samme med MCAP da;
Dobbel bunn for lenge siden og langt forbi LMO motstander…
Rumpeballe formasjon, var dette toppen?
Edit: Mente intradag. Men rumpeballeformasjonen ble avgitt og gikk over i noe som antyder en cock and balls formasjon med prismål 5.8 som er toppen av tredagersrallyet vi er midt inni.
Har ikke noe tro på det
Vi skal mot 7 8 Kr !
Ikke så lenge CE er #1 på global bestselgerlisten på steam.
Så lenge CE topper global salg, og så lenge spillertall øker mot dagen før så kommer det topper. Kan være dette var dagens høyeste men kommer steamspy tall imorgen som setter ny fart.
24579 ingame
26,408
2000 mer på 20 min
Peak 50k i kveld. La det skje!!
Jeg begynner å lure på om ikke det skjer! 28k allerede nå!