Hvis du leser litt lenger opp i tråden så stemme det med 3,8 og 4 er også nevnt.
Skru på “bollinger bands”, og sjekk hvilke kurser som tangerer nederste bånd.
Så ut som den snudde perfekt på støtte
Nattens tall vil nok ha litt å si på retningen på kursen imorgen. Får vi tall opp mot 20k så skal den nordover.
Bikker tallene under 10k så skal vi nok ned til 4 igjen
En doji var vel det sterkeste bekreftelsen vi kunne få på at salgspresset avtar. Dette kombinert med at støttelinjen holdt tyder sterkt på oppgang i morgen.
Morning doji Star
Måste lära mig lite TA, förstår inte ens en bråkdel av alla signaler ni snackar om men det är intressant trots det!
det är bull tills det blir bear, nuff said
Ligger Ann til en fin "reisning"etter det bilde der
Er det ikke hvit ? Åpning 4,28 close 4,3
Vet ikke den bare så svart ut…
Du skrev på chatten i dag at det er lavere bunner i RSI chartet? Kan du vise diagram?
Litt bedring i salgstall i natt så tror jeg vi ser en pen stigning i morgen, potensialet i chartet er meget pent.
Med like eller dårligere salgstall enn vi hadde natt til i dag, så er vel sjansene stor, for et bearish brudd på den stigende trenden og dermed svakere stigningstakt. @holmes, ikke nøl med å gi dette tilstrekkelig dybde
mener jeg skrev vi har gått fra høyere bunner, til lavere topper.
Høyere og høyere bunner = bull
Lavere og Lavere topper = bear
Både smooth og unsmooth tegner samme bilder, merk også momentum er helt styrt av PAS… Derfor jeg bla skrev at jeg danser ikke Tango med funcom nå.
Så lenge den grønne holder er det vel greit? Hadde lignende situasjon i desember såvidt jeg kan se?
PAS salg er trolig en trader som flytter over fra NON til PAS for å skape litt frykt og usikkerhet i markedet. Kjøper med NON flytter til PAS og selger.
Grønn bør helst holde ja, også er det en viss motstand i den røde linjen, den må brytes likt som i desember.