Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Kursen har vært oversolgt under 30 og på vei opp i chartet ditt? Men hvilken tidsenhet er det 30min?

Det var jo faktisk litt interessant det chartet du poster der :slight_smile: Hva tenker du om at den stengte over volumvektet gjennomsnittspris?

Chartet er fra Karl Oscar Strøm, Pirato.
Dette er grunn nr 1 til å velge dem som marketmaker.
Merk deg volumene, de indikeres med stolpene som går fra venstre og inn i chartet :slight_smile:

1 Like

Nettopp, du så det før jeg hadde skrevet ferdig. Det tenker jeg, som deg at er et meget sterkt signal :wink:

1 Like

Må få meg sånn fancy Infront trader

Godt vi ble venner igjen :kissing_heart:

https://www.nordnet.no/tjenester/analyse-og-verktoy/handelstjenester/infront.html

http://www.paretosec.no/handelstjenester/handelstjenester-for-alle-behov/infront-active-trader

Det gappet ned fra 4.60 bør vel også lukkes? Gap opp ble jo lukket på vei ned…

Enig, tror den snur eller ender i området 4,8
Det blir trading og business ass usual i morgen. Jeg ble paff når du kjørte 50k tidligere i dag. Det var et dristig tidspunkt. Pluss er pluss :wink:

Tror dere at den vil falle tilbake til 3,80 4 i morgen? sånn som jeg leser shartet så vil den teste de nivåene på nytt.
Mulig teit spørsmål, men er nybegynner på aksjehandel og teknisk analyse.

Nå er jo aksjen informasjonstyrt, og det kommer tall om 2 timer. De tallene vil sette agendaen for morgendagen.

Hva forventer vi? Hva er bull / bear / nøytralt?

Videre fall er jo negativt eller?

Mja… farlig å kjede seg og leke “daytrader” :smile: Gikk bra, kunne gått både bedre og verre. Neste gang skal jeg sørge for å kunne følge med mer. Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe før 3.80 som vi snakket om i går, men klarte selvfølgelig ikke å vente.

Jaja, tror du den skal ned innom 4 først eller høyere? Magefølelsen min sier intradags low blir mellom 4.10 og 4.20.

Kommer vel an på hvem du spør. For meg vil det være bra. For andre, ikke fullt så bra vil jeg tro.

1 Like

spillet ser jo bra ut så hvis det selger så kan den gå høyt.
tenkte hva magefølesen deres sa om dagen i morgen.

Vet ikke, men strategien kjøp når den har gått 0,2-4 ned (uten nyheter) og selg når den har gått tilsvarende opp har funket bra for meg forløpig.

Ikke så farlig om man holder seg til planen og ikke tar for store posisjoner. Jeg hadde kjøp inne på 3,8 men solgte for tidlig 4,05. Synstest den så bly tung ut, men så kom det en halv-god artikkel jeg ikke fikk med meg :slight_smile:

Si det, tror den i åpningen vil reagere etter salgstallene i natt. Blir det under 10k så tror jeg det ser dårlig ut. Skikkelig og.
Samme tall som i går eller over så tror jeg utfallet blir som diskutert. Den over reagerer tilsynelatende alltid litt i åpningen så der er det gode muligheter, for å plukke lavt.

Noen andre som har noen synspunkter?

Har også merket dette. Tenker de 20-første minuttene setter “trenden” for dagen.

Men som du så i dag, gappet ned, og fortsatte ned. Jeg fikk litt panic når den ikke vendte på 4.10 som jeg trodde den ville, var et par minutter med stillingskrig der og vips så var den under 4 :cold_sweat:

Ser ut som det er PAS som klarer å selge ned aksjen. Hvor langt klarer de å selge den ned i morgen?
kjøpe når det kjøper kanskje?

Det er ihvertfall ikke positivt!

Spørsmålet er jo hvor negativt det er med tanke på at CE fortsatt ligger som #1 på den globale bestselgerlisten til steam. Det som er mer interessant er hva som skjer til helgen hvor det kommer til å være endel salg osv, og 14. februar som kommer For Honor.

Det litt morsomme her er at jeg tror at ARK hadde salg samtidig med CE launchen dro opp omsetningen på Steam, og dermed også omsetningen av CE.