For Honor sin hovedplatform er jo uplay og ikke steam.
Greit nok, men det selges jo på Steam? Jeg hadde helt klart kjøpt det på Steam og ikke Uplay…
Selges på steam, aktiveres på uplay, krever uplay installert.
Poenget mitt er at jeg er rimelig sikker på at de kommer til å ta 1. plassen på bestselgerlista på Steam fra CE. Mye streamere osv tror jeg også kommer til å bytte fokus fra CE til For Honor. Spørsmålet er hvor mye?
EDIT:
… betaen til For Honor har virkelig ikke gått bra ser jeg, 44% positive reviews, som må få CE til å framstå i mye mer positivt lys. Kanskje CE holder standen allikevel?
Det er helt SYKT hvordan dette STORSPILLET “flopper” sånn. Tipper det er mye bedre på konsoll enn på PC - de har vel portet det motsatt vei her? De kan ikke gi ut en “beta” på PS4, og det kommer på PS4 i helgen. Skal teste det i morgen
Testet det idag og det føltes sluggish og jeg mistet interessen med en gang. Tror også den gjør det langt bedre på konsoll, både i salg og spillbarhet. (Btw Mange er irritert pga uplay problemer allerede før de får startet demoen). Har også sett endel streaming av spillet og jeg synes det virker platt. Flere av de store streamerne vil nok streame dette fra imorgen, synes jeg hørte Waffle si noe om det (han spiller vel med shorty bla).
Det er vel primært tenkt for konsoll ja. All markedsføring jeg har sett for spillet retter seg mot konsoll
Opp i morgen, ned på mandag?
Høyre skulder: opp i morgen: 4.45ish (+/- 10 øre) (close)
Ned på mandag (brudd på 4.15) (4.10?).
Bekreftelse: videre ned tirsdag, og brudd under 4 kr?
Potensiale i formasjonen: 2.96 (tilfeldig nok er dette også en dobbel bunn (2.80 og 2.90ish). Men jeg skjønner ikke hvordan denne kan materialisere seg? Hvem vil ikke kjøpe Funcom på de nivåene??
Det er jo som flere har nevnt en mulig Morning doji Star i chartet. 1 dag 1 candlestick.
Candlestick analyse er uber interessant.
Beste måten å lære på er å diskuter og praktisere.
Her er en fin link: http://www.candlesticker.com/Pattern.aspx?lang=en&Pattern=3102
I det området er til og med jeg villig til å ta 350k i forbrukslån, som han stakkaren det ble linket til i går
Kanskje man skal gjøre seg klar. Ikke veldig sannsynlig, men skulle det inntreffe er det kjipt å ikke ha alle midler klar
@t_h i tilfelle hva skulle treffe? Har skrapt opp 150K til som jeg ville prøve å få til å yngle litt.
@Oilimp det kommer svakere og svakere salgstall fra dag til dag på steamspy, så om aksjen korrigerer ned er det trolig en grunn for det.
Så, smart å ikke putte alle eggene i samme kurv. Selv om sannsynligheten for suksess på 2,96.
Det er nå vi skal kjøpe rent teknisk ser jeg.
Heldige de som kom seg inn under 4 i går, jeg akkumulerte mer på 4.12 i går.
Snart rekyl opp, muligens i dag, muligens over helgen her…
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe mer rundt 4.
Er i ferd med å “bunne ut” rent teknisk nå.
Om den snur i dag eller over helgen er uvisst.
Noen som har formening om 4,10 var bunn i dag? Fikk på 4,1 i dag så fornøyd der.
Hva sier magefølelsen på intervallet vi skal trade i dag?
Den var nede på 4.05, tenker det er grei støtte der, 4.02-4.05 range.
Samtidig er det motstand 4.70 ish.
Så trading range blir vel 4-4.70 om jeg skal tippe noe.
Fra en glad amatør.
Håper den blir bedre enn HS formasjon i juni på 1 krone
Potensialet i den formasjonen var vel konkurs… Potensialet nå er ned til dobbel bunn på 2.90ish. Men jeg har sagt det hele tiden, jeg tror det ikke før jeg får se det og mest sannsynlig tror jeg den vil snu igjen på 4.00 kr ved test av halslinjen.
Det er ingen logikk i 2.90 annet enn rent teknisk.