Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Fundamentalt pr. idag er det ikke logisk at den skal ned til 2,90
Fear value er ca 5,20 så jeg regnet på. Så at den snur igjen på 4 det kan jeg være med på.

Tror dere denne skal ned igjen å teste 4? er ikke så kjent med TA, men har lyst til å lære.

Ble litt utålmodig og kjøpte på 4.36

1 Like

Just saying. Vær obs. på dette scenario da det er veldig sannsynlig når mannen er så synlig:

2 Likes

Hvis det blir etablert brudd under 4 skal den ned til lavt 3-tall enig i det.

Jepp, vi får se til uken.

Du kunne tegnet samme figur her da

Grunnen til at vi ikke fikk den er muligens lanseringen?

Spennende dette, lurer på selge noe, får helt sikkert noen dipper osv, men vi skal opp, opp, eller har alle mistet trua når vi ikke selger 500 k på to uker?

Jeg tror på det fundamentale, bare gjelder å snike til seg flest mulig aksjer til lavest mulig snitt. Jeg er litt uvant med denne situasjonen, pleier ikke komme så sent til festen. Må lære av deg :smile:

2 Likes

Jeg er megabull på lang sikt men bearish tilt på kort sikt. Avventer derfor til neste uke for best mulig inngang med LMO tap friskt i minnet :slight_smile:

1 Like

Jeg ville kjøpt før denne bryter opp. Kursmål 5,2.

10 Likes

Nei nei nei! Jeg kommer jo før festen er planlagt! :grinning:

2 Likes

Conan exiles är väldigt hypad med all rätt, säljer jättebra och kommer nog bli en fin historia i slutändan, men hur många är med bara på grund av hypen och tradingmöjligheterna? När dem byter skepp till det som är inne just då, då ser jag möjlighet att gå in tungt igen. 50/50 , men varit med ett tag så lugnt om jag har fel :wink:

Dette er sikkert feil tråd, men jeg prøver uansett. Hvis jeg følger Bullishproof, noe jeg har tenkt til å gjøre. Jeg sitter med 578000 aksjer, smeller jeg da alt ut på kurs 5,1 og lar den stå der, eller legger jeg ut diverse ordrer med forskjellige kurser. Hilsen Amatør, men jeg skal ha kredz for nerver av stål. Jeg sitter foreløig med en god gevinst, så er ikke så redd for å tape litt til av ‘bufferen’.

3 Likes

Har du nerver av stål og ikke redd for å tape, da er det bare å sitte stille. Kan begynne å selge småposter på 7-8 10-15 kroner.
Ikke noe poeng i å selge på 5,1. :smile:

2 Likes

forskjellige kurser hadde jeg gjort

1 Like

Ikke undervurder deg nå kammerat, tror du gjort det ganske så skarpt på en del aksjer siste tide, har du ikke det da ?

Fun, pcib og sikkert flere

3 Likes

Legg ut småposter, men husk at du betaler kurtasje for å selge. Dvs. ikke noe poeng at 10+% av gevinsten skal gå bort i kurtasjer.

En annen ting: Ofte lettere å få solgt dersom du legger deg rett under psykologiske sperrer. F.eks. legge ut til 4,96 i stedet for 5,00 etc. *,99 har jeg som regel ikke så mye hell med, bedre å bruke mer “urunde” tall.

1 Like

Hode skulder kne og tå… vi har hatt denne under oppsyn et par dager.
Jeg frigjør litt kapital i tilfelle det skulle bli tilfelle.

1 Like

Morning star på gang ?

noe sånt