Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

tenker den åpner opp på mandag pga news, så får vi se hvor mye den går…

1 Like

Tror på øretrilling idag ( de som er ute er ute, de som vil være inne er inne). Alt avhenger av rapporten som kommer før åpning på mandag :wink:

1 Like

Er det ikke på kvelden mandag klokka 20 den kommer?

Du har rett. Spesielt.

Da er det umulig å si hva mandag har i vente ;D

1 Like

Blir ikke rapporten sluppet før børs på mandag selv om presentasjonen av den er på kvelden?

Nope, kommer “før webinaret” altså etter stengetid.

The new time is Monday, 27 February 2017 at 20:00 hrs CET.
The presentation will be held in English as a hosted webinar
by Rui Casais, CEO of Funcom.

Please register for participation in the following webinar:

After you have registered you will receive an invitation by
email.

For any other questions, please contact us by email at:
[email protected]

The Fourth Quarter 2016 report will also be made available
just ahead of the presentation on the company’s website at:

Søren. Da kjøpte jeg de “siste” 5k litt for tidlig. Skulle ha ventet til mandag.

Man kan anta at mandag er opp, steamspy har vært litt i “ulaget” siste uken, så om man får høyere tall i helgen enn folk venter… så pleier mandag å være opp.

så å handle idag trenger ikke være negativt.

Kan det være de børsmelder salgstall mandag morgen eller gir ikke det mening om de likevel vil si det på presentasjonen på kvelden? (kjenner er sugen på litt offisielle tall, ass)

Gir ikke mening, De tallene er jo det som skal dekke over et rødt Q4 :wink:

3 Likes

De kommer nok til å fokusere på salget i år hvis det er bra. Tror vi får selloff i aksjer hvis de kommer ut under 500K
Er helt ute av FUN nå jeg. Vil sove godt i helgen :slight_smile: ser ann til tirsdagsmorgen.

Ikke umulig du får en kjøpsmulighet mandag eller tirsdag.

Tok litt ekstra nå på 4.35, så er jeg klar til uken.

7 Likes

Vurderer å selge ut, har tjent litt. Det kan vel ikke bli bedre om du skal trade i FUNCOM! Hva sier dere?

Vurdere du å kjøpe inn igjen til tirsdag?

Jeg tenker at utover året så vil det være så mange triggere at kursen skal opp fra nå, slik at jeg ser ingen grunn til å selge må, da uken likeså kan by på på flere oppturer. Skulle markedet tolke noe negativt så får man enten snitte og eller sitte videre

Kanskje, vil se presentasjonen først. Jeg har ikke tro på oppgang tirsdag, men godt mulig jeg tar feil.
Liker ikke sitte med aksjer over tallene da det aldri har lønt seg for meg.
Tror ikke tallene blir så bra som det blir hausset om og vi vil få en gevinstsikring. KOmmer ann på mye FUN faller.

Er da ingen som har hauset Q4-tallene!? Alle er inneforstått med at de ikke vil inneholde CE salgstall. Så her er du litt på tur…

Du tror de ikke vil nevne antall solgte spill ? og guide fremtiden ?

Q4 tallene er ikke hauset, men salgstallene tror jeg det ligger for høye forventninger til. Spørsmålet er jo hvor mye det har å si for aksjonærene. Guidingen er det som blir interessant, og hvor mye info de gir for videre utvikling av spillet/ fremtidige spill.
Siden de har twitret at de skal ha presentasjoner bak lukkede dører på både gdc og pax tenker jeg at dette er saker som ikke når allmenheten før etter pax, og dermed heller ikke er å finne i q4 presentasjonen.
Jeg tror ikke de presenterer noen nye spill, i fare for å ta bort fokus fra CE. Kommer garantert senere i år, tipper over sommeren.
Xbox dato tror jeg heller ikke vi får. De har sagt spring 2016, og jeg tror fremdeles spillet trenger litt finpuss og content før de dedikerer seg til en fast dato.

Er spent på presentasjonen men har en magefølelse av at den ikke helt lever opp til forventningene.