Hvor mye vekt legges det på intradag chart? ser en doji og inverted hammer helt på slutten? Litt ny på TA.

Det kommer an på perspektivet ditt, ikke noe jeg ville brukt hvis ikke du daytrader.
Det mest positive jeg kan se er at dette gulvet fortsatt holdt i dag. Samtidig så endte vi på dagens low, så ja det er ikke umulig at den faller ned mot lavt tretall. Tidligere har vi hatt intradagsdipper på tretallet, men kursen har hentet seg inn utover dagen så det er litt mer alvorlig i dag slik jeg tolker det.

Tror det blir litt daytrading med en pott i FUN. Må snitte ned litt
signaliserer den oppgang til neste motstand eller slutt på nedgangen for denne gang?
Jeg tør ikke selge her da fundamental prising er lav, men kanskje lurt å vente med å kjøpe mer tenker jeg. Fortsetter nedsalg vil det gå mye SL nedover tretallet. Lavt tretall er helt klart kjøpsmulighet om den kommer dit.
Kommer den ned mot lavt 3 tall blir det ca. 100k funaksjer på meg igjen tror jeg 
Jeg var litt tungt lastet så solgte 40k til 4,68. Blir det nedsalg i morgen som Holmes nevner her å vi kommer lavt på 3 tallet handler jeg nok mer i morgen. Tror vi skal opp til mellom 4,5-4,8 i løpet av uka når meglerhusa har fått analysert ferdig etter Q4 og guidingen.
Kommer den over 4 begynner det å se OK ut. Altså etablerer seg over 4.00
Kan også være en motsatt hode skulder.
Ha det er en omvendt HS jeg har tegnet .)
Bør slutte nærme 4 i dag da? iaf over 3.9?
rt 3.78 er ikke spesielt bra i hvert fall
er ikke iNT som selger nå, Avanza og NON.
PAS kjøper med bagga hander
Kan også få en cup w/ handle @Irathi - langt frem i tid, men @Bullishproof sier vi ikke skal “spå” fremtidige formasjoner.
Er ikke det noe av samme greia?
3.72… ikke pent
Det er helt utrulig at denne har ramlet så langt ned. Finnes ikke fundamentale grunner til at denne ligger så lavt.
Fundamentale utsettelser som resulterer i fundamental utålmodighet hos mange