ser lugubert ut ja, mulig at vi ser “historien gjentar seg”-syndromet fortsatt og at den vil falle litt videre ned.
Som Holmes sier er det ikke så fint teknisk
Minner om SMA50 3.33 kan jo være et greit sted å kjøpe litt kanskje.
Sier TA at den kan gå ned til 3,33 nå?
spørs vel på horisonten, om man kjøper i dag til 3,70 kan man forvente å tjene på det ila 1mnd. Om man venter til 3.33 kan det hende man ikke får kjøpt. Vi får se hva det blir, håper vi legger oss rundt 4,20-4,50 igjen.
Altså jeg mener hvis man skal kjøpe dippen som en trading posisjon, grunn posisjonen tror jeg man skal beholde et par år.
SMA50 neste 2 ukene
- Holder
- Holder ikke
0 stemmegivere

Da snakker vi maks 2,- isåfall.
Du mener den vil falle til 2 utifra TA?
2 ser vi nok ikke. Kanskje høy 2 intradag men jeg tviler også på det. Støtter holmes at 3.3ish er det desidert laveste Den vil gå
Ja, om bunnlinjen korrigeres noe på chartet til @holmes er det mye som tyder på brudd ned fra Hode-Skulder.
Sånn?

Hva skjedde? Vi snakte om 5-6 kr og nå snakker vi om 3-tallet? Gjelder å ha is i magen. Jeg tipper vi kan kjøpe ned mot 3.20 da den alltid overshooter opp og ned…
Greit, kjøper på 2.80 

Noe slikt tenker jeg, brudd kommer på høyere volum enn snittet.
Det er klart at 2,- er urealistisk, men det synes jeg de også de to siste dagenes fall har vært.
Pleier kursen å komme opp til bunnen i trendkanalen å teste den før fallet? eller tror dere på videre fall ned til 3- 3,20
Hode Skulder er et reversaltegn, altså må det foreligge en stigende trend for at den i det hele tatt kan oppstå. Volum skal ideelt, men ikke alltid være fallende gjennom hele formasjonen og er enig i at den høyre skulderen er veldig liten.
Den gjorde det idag.