Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

12 Likes

ser lugubert ut ja, mulig at vi ser “historien gjentar seg”-syndromet fortsatt og at den vil falle litt videre ned. :confused: Som Holmes sier er det ikke så fint teknisk

Minner om SMA50 3.33 kan jo være et greit sted å kjøpe litt kanskje.

Sier TA at den kan gå ned til 3,33 nå?

spørs vel på horisonten, om man kjøper i dag til 3,70 kan man forvente å tjene på det ila 1mnd. Om man venter til 3.33 kan det hende man ikke får kjøpt. Vi får se hva det blir, håper vi legger oss rundt 4,20-4,50 igjen.

1 Like

Altså jeg mener hvis man skal kjøpe dippen som en trading posisjon, grunn posisjonen tror jeg man skal beholde et par år.

3 Likes

SMA50 neste 2 ukene

• Holder
  • Holder ikke

0 stemmegivere

Da snakker vi maks 2,- isåfall.

Du mener den vil falle til 2 utifra TA?

2 ser vi nok ikke. Kanskje høy 2 intradag men jeg tviler også på det. Støtter holmes at 3.3ish er det desidert laveste Den vil gå

2 Likes

Ja, om bunnlinjen korrigeres noe på chartet til @holmes er det mye som tyder på brudd ned fra Hode-Skulder.

1 Like

Sånn?

Hva skjedde? Vi snakte om 5-6 kr og nå snakker vi om 3-tallet? Gjelder å ha is i magen. Jeg tipper vi kan kjøpe ned mot 3.20 da den alltid overshooter opp og ned…

Greit, kjøper på 2.80 :wink:

1 Like

Noe slikt tenker jeg, brudd kommer på høyere volum enn snittet.

Det er klart at 2,- er urealistisk, men det synes jeg de også de to siste dagenes fall har vært.

4 Likes

Ingen HS, bare fallt ut av trendkanalen.

9 Likes

Pleier kursen å komme opp til bunnen i trendkanalen å teste den før fallet? eller tror dere på videre fall ned til 3- 3,20

Hode Skulder er et reversaltegn, altså må det foreligge en stigende trend for at den i det hele tatt kan oppstå. Volum skal ideelt, men ikke alltid være fallende gjennom hele formasjonen og er enig i at den høyre skulderen er veldig liten.

1 Like

Den gjorde det idag.