Enig i at HS’en ikke er formasjonen vi ser @Irathi og @Bullishproof - mener også vi skal ned mot lavt 3-tall i første omgang. Gjelder å være klar. Kanskje kjøpe 50% på 3.2 og resten om den går ned til 2.80? Sterk motstand nå på 3.80 (ref. betonggulvet til @iHHelg
)
Står gipstak uten brannsikring med liten tekst der, ser du dere vi ikke det??
plystre plystre… 
Rent tekniskt är det så, kommer något fundamentalt sticker kursen som regel… ska sluta följa kursen & bara läsa nyheter tror jag 
Paint på sitt beste! 
Hadde jeg rett i short eller ikke
Hva tror dere det har å si intradag?
Jeg skjønner ikke slikt Hakon, hvis de har lånt ut aksjer som er shortet, så gir det mening på kursutviklingen. Er shorten lukket? Er det noen som vet som vil dele, eller er det mening at det ikke skal gi mening?
INT har iallefall netto omsatt snart 1 mill i dag
Håper vi ser en shortskvis i løpet av kort tid 
Vi er vel flere som håper på det. Fallet etter rapporten gir ikke mening i mitt hode, men man får bare følge med å lære av det. Kunne de ikke skrevet vi har lånt ut 10 millioner aksjer som noen ønsker å selge for å kjøpe billigere igjen 
Synes det er dårlig gjort at dem kom med denne mld nå. Ventet til dem var ferdig solgt med aksjene. Slik at man ikke kunne sjekke opp firmaet på forhånd. Skulle vært konsekvenser av slik manipulering.
Teknisk begynner å se OK ut igjen

Mulig tweezer bottom idag

Boilinger viser veg 
Kursmål 4.40 (SMA 20) - brudd opp = 5.20

Ene dagen er det 2 girls one cup with handle, så er det baklengs hode skulder med skru, så kommer en round bottocks, det finnes vel sikkert ett teknisk signal for alt? blir gal…
Edit: Setter pris på oppdateringene, lyst å lære mer 
Ser rimelig katastrofalt ut teknisk på kort sikt? Alt peker nedover/rett ved støtter/brudd på støtter nedover :3 Jeg har trua da!
La 30% over i Nano på kort sikt
siden jeg tror det er en god ide akkurat nå, så får vi se hva det fører til.
Jeg synes det ser bedre ut, men bør egentlig vente ut dagen før vi kan komme med en konklusjon