Ikke glem The Hadouken Bounceback og The Bankai bear-pull!
dobbel bunn i dag på 3,54
Brudd ned, 3.44
brudd ned med pullback 3.5
kan være lurt å bruke pullbacken til å selge seg ut dersom man tror den skal videre ned.
Jeg har kjøp på 3.2
Min hypotese nå er at tradingerange til neste kvartalsrapport nærmer seg blir mellom 3 og 4 kroner. Pga shorting håper jeg på en overshoot til 2.75-2.85 så jeg kommer til å ha en del liggende der. I første omgang nå så tar jeg sikkert en en rundt 3.31 som jeg håper å selge på 3.49. Deretter håper jeg vi skal ned og teste 3 blank. Jeg tror overshooten kommer på første forsøk og at den da bryter gjennom 3 og det blir en gylden kjøpsmulighet. Deretter tror jeg ikke vi noen gang igjen ser 2 tallet. Da blir 3 betonggulv @iHHelg.
Synes den flatet litt ut på slutten, vi får se.
Ja den gjorde det. Det gjorde den også på 3.55 og på 3.60. Ser ut som de lar kjøperne bygge seg opp litt før de presser ned gjennom neste hele veien. For meg virker det som om ‘bears are in full control’
Synes det så noe bedre ut i dag, men vanskelig å si.
Tendenser til støtte her nede, og tross alt positivt at den stengte over 3.5

Nærmer seg SMA50 som kan være viktig støttenivå for kjøpere.

Ja den stengte fint. Men før det var det rake vegen rett ned til 3.43. Lite motstand da. Så 3.50 er bare et rundt tall.
Kan være den vil få seg en skikkelig dipp i morgen ned mot 3 kroner og at kjøpere forhåpentligvis kommer tilbake. Rensker ut skikkelig med SL raid og påfølgende joggesko rally.
Sjuke for min del er at jeg i går og i dag tidlig var helt forberedt på at den ville synke mot 3,2 no stress, men når den tok av på førsta og så stengte den faktisk milevis under dagens høyeste. Det tok nesten knekken på denne karen. Jeg har for meg at når man gruser kursen og alle amatører som meg såpass langt ned, selv om det fundamentalt ser ganske bra ut fremover, så må kursen tilsvarende (og enda mer) opp for å lokke oss inn igjen. Derfor klamrer jeg meg fast mot lysere tider, og blir mer og mer hardhudet for hver gang dette skjer. Husker når den gikk fra 4,25 og langt ned på 2 tallet. Sov ikke godt den uka heller.
Var samme jævelskapen i Starbreeze også

Korleis var det fundamentale der?
P/E 9 var den nede på, men derfra så gikk den som en kule de neste par tre årene.

HS også?
Japp 
Tusen takk Holmes. Var jo veldig beroligende dette. Får som man ber om når man sitter i denne aksjen ,er ikke det, men fy fader, dette er ikke bare barnemat.
Her er rom for justering, jeg ser at chartet mitt på Investing.com avviker fra Investtech sitt. I mitt fra Investing.com vises et klart trendbrudd 01.03.17 mens det i Investtech chartet viser at vi først brøt den stigende trenden i dag 02.03.17.
Neste støtte ref. Investtech 2,85
Hmm, min take:
Bjørnene i full kontroll, SMA50, bollinger og lav RSI kan være med å gi støtte, men nyhetstørke er skummelt.
Ikke hopp på med penger en ikke har råd til å ligge i minus med før en ser at det faktisk har bunnet.
Se hvordan volumet tok seg opp etter et par rolige uker da kursen begynte å synke. Mange som har kjøpt høyt som kaster kortene på dette nivået.
Dette er jo egentlig NØYAKTIG (FUCKINGS FULLSTENDIG NØYAKTIG) det scenarioet mange snakket om ville utspille seg i forkant, bare ikke med den detaljen at launch har vært en enorm suksess som danner et robust grunnlag for Funcom 2.0, så man kan jo faktisk se et reelt “buy the dip” mulighetsvindu åpne seg.