Er rimelig rolig nå. Stille før stormen?
Det jeg er mest spent på nå, er om dagens candlestick ender som en Doji, ikke umulig slik jeg ser det. Men da trenger vi en sterk avslutning på dagen med close tett på 3.40
Mange som er boosta på billige aksjer hvertfall: 
Får håpe det blåser oppover da 
Registrerte meg på netfonds forleden. Hvor er det en finner full ordredybde? (eller ihvertfall mer enn 5 ordrer ned og opp)
Du kan gå på handel og bruke snapshot. eller abonnere på det.
Jeg har solgt meg ut, men prøver å identifiserer en evt. god inngang for neste forventningrally til noe. F.eks. xbox lansering CE eller nye spill titler. Tror spillerne trenger noe mer innhold for å holde interessen oppe. Hva er neste på trigger listen tro?
Håper vel egentlig det skal komme nye moro news over helgen og på Mandag. Blant de større triggerne er det vel ny patch med nytt innhold til CE (som bør vel komme i løpet av none uker, kanskje 1 måned?) og RSW re-launch. Håper de bygger opp en del publisitet rundt dette og kommer jevnlig med ny info.
Slik jeg ser det ser det ut til at samme strategi for trading følges som i 2014. Kursen presses ned over lang til og ender i et rally opp til toppen før fallet: 4,72 i dette tilfellet. Jeg kommer til å selge ved 4,72 og kjøpe igjen senere. Mitt estimat er at vi når 4,60-4,72 området før 15. mars og at vi så vil falle litt tilbake på gevinstsikring ned mot 4-3,8 før vi går opp igjen mot 4,5 for så å falle ned til 3kr om vi ikke har hatt noen kursdrivende nyheter før dette. Så kommer rally mot Q1 osv etter dette hvor jeg tror vi kommer over 5kr.
Nyheter kan ødelegge dette, men hittil ser det ikke ut til at nyhetene har hatt så stor påvirkning på kursen.
Min tanker er mer at noen skal ha knagger å henge litt shady business på. Tror at hvis noen vil ha denne opp så holder det med at Katapulter kan komme i 2 forskjellige farger er nok til at den færer av gårde. Nå er knaggen at xbox ikke kommer før i høst, som egentlig er good news, spør du meg. Vet det lukter konspirasjonsteorier rundt dette, men men, jeg har litt følelsen av at det fort kan skje noe i den duren.
nja, det følger antall spillere ganske slavisk, så når det går opp vil kursen også gjøre det
Nei.
4,61 og 4,66 heldigvis
Solgte break even på snittet mitt denne gangen.
Kjøpte et nytt lass på 3,29 i dag, her får vi en kraftig rekyl opp snart. Reduserte litt i Targovax på 29,50. (Kjøper tilbake et par kroner billigere til uka). Min TA stemmer ikke helt lengre i Funcom når de store short posisjonene settes. Vi får se hva som skjer over i neste uke.
Morgan Stanley & Co klarer å trigge SL / salg fra nordnet ved å legge ut 500 aksjer for slag på 3,19 forsatte ned til 3.17 
Tror folk som er inne her er farlig skjelven.
De har også solgt seg ned på Top20 listen.
Skal vi under 3 idag😱 Da bommet jeg igjen😜
Morgan Stanley solgte oss gjennom 3.20 tallet. Nå solgte de nettopp en halv million aksjer på første forsøk på å ta oss tilbake opp gjennom der igjen. Jeg ville ikke kjøpt nå med mindre du er villig til å ta opp kampen mot dem.
Penger på gata. Bare å ta imot om man har litt tid