Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

HS avslutter en stigende trend så det passer vel ikke inn her?

1 Like

Dobbeltbunn er jo positivt.
Var det positivt det den slutta på?

Det var godkjent, over 3 kroner var litt viktig.

1 Like

Jeg vil si det var OK +. Skulle hatt den over 3.13 og opp mot 3.20, men vi går over 3.20 i morgen :slight_smile:

3 Likes

Kommer vel an på hva e24, hegnar eller dn har på lager av dritt i morgen :stuck_out_tongue:

1 Like

Støtte på WMA100 de siste 3 dagene

2 Likes

Utelukkende positiv formasjon, dobbel bunn. Kursmål 4,1 ved brudd på 3,6.

Er jo også greit og nok en gang få bekreftet støtten på en stigende trendkanal.

2 Likes

Det er vel 4-dobbel bunn hvis du tar med formasjonen litt lenger bak i tid (pre-launch).

Kan ikke TA, ta det med en klypesalt diagram vol.2 - Syns det ser bra ut :slight_smile:

3 Likes

En dobbel bunn er reversal og indikerer oppgang ved brudd på fallende trendkanal, altså det motsatte av en hode-skulder ved stigende trendkanal. Formasjoner før den fallende trendkanalen vil ikke spille noen rolle.

1 Like

Lol wtf, ser veldig ut som en liten hode skulder formasjon uten skuldre? altså “en liten hode formasjon” ?

1 Like

I et helt kortsiktig bilde er jeg enig med deg ref. fallende trendkanal, men det er en grunn til at 2.80 ble pekt ut som et støttenivå i denne tråden og det henger jo i stor grad med bunnen fra tidligere (dobbel bunn).

Lite hode formasjon det må være hodene til norske journalister

13 Likes

Ja så klart! TA kan forutsi alt, til og med hva journalister klarer å lire av seg.

Skulle bedt journalisten om å gi fra seg utskrifter på om han har kjøpt eller solgt funcom aksjer i den seinere tid.
Han sitter sikkert short selv.

I shit you not…

5 Likes

Er det ikke det man sier: Gjør det motsatte av rådene du ser i pressen, så går det bra :wink:

Sånn jeg tenker hvertfall… Ikke bare i aksjehandel…

2 Likes

Kunne noen tatt en kort oppdatering på TA for idag? Settes stor pris på :slight_smile:

Det er skrevet en del om dette høyere oppe i tråden her.

Hos meg som dog er elendig på selve utformingen av grafer så ser det pent ut nå og er duket for oppgang. Spesielt etter den kunstige dippen vi fikk på avis artikkelen i går og siste men ikke minst fundamentale faktorer.

Ser den er nede på 3 blank på førbørs, men det betyr vel ikke så mye.

I går var den 0,2 over stengekurs på forbørs men gikk ned.