Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Jeg har også lagd noen streker, og har bestemt meg for at denne skal vakle mellom 3,20-3,35 et par dager. :joy:
Edit: Bullish doomsday prepish trend

5 Likes

Må si jeg likte din teknisk analyse best :smile:

1 Like

Helt klart, men også jeg krever det ikke blir brudd på trenden. :stuck_out_tongue:
RSI er lav, kjøpssiden er økende, volumet øker og tiden renner ut. Det er mine begrunnelser. :blush:

2 Likes

Buy

10 Likes

Hvor vil bruddet komme?, rt 3.23 :slight_smile:

sjå der ja. 3.27

Spennende punkt her

2 Likes

Og det passer godt inn i forventet nyhetsflyt når det gjelder TSW og f2p. AoC f2p-annonsering tror jeg førte til oppgang på 50-100% intradag. Voldsom oppgang den gangen.

2 Likes

Det kom på 3,3. Godt å være ute av den fallende trendkanalen omsider, så får vi se hvordan den utvikler seg videre nå :slight_smile:

3 Likes

Pullback mot motstand. Brudd på 3,5 er det neste jeg vil se.

9 Likes

Slenger ut denne, gir isåfall støtte på rundt 2,4.

Med dette gapet legges det jo også til rette for både morning doji og abandoned baby såfremt vi ender på rundt 2,8 og får oppgang på mandag.

4 Likes

Vi er i bunn av trendkanalen nå.

6 Likes

Påverka handelen på 20 mill askjer TA på noko vis?

trenden var allerede ganske svak, men aldri feil å sparke den som allerede ligger nede så triller det litt videre.

Var vi ikke strengt tatt sliiiiiiiiightly på vei opp/mindre ned de siste dagene før dump? Gleder meg til å se hvordan uka blir.

1 Like

Er det noen som ser en støtte på rundt 2.6, eller er neste nivå rundt ca 2.47 ? Eller for å vinkle det litt dommedagsaktig, virker den bunnløs?

Se mitt innlegg noen hakk opp

2 Likes

Funcom er langt ifra bunnløs. Om man ser i prosent så er det ikke så lange dykket. Jeg er ikke 20% i munes enda en gang :smiley:

2 Likes

Hva tenker du om det ikke blir oppgang idag? Det ser vel dårlig ut akk nå, såfremt det ikke skjer noe drastisk handling mot slutten av dagen. Den har vel en nedadgående trend, vertfall intradag, så den kan kanskje ende opp med å vake mellom 2,4 og 2,6 noen uker

Ser ikke pent ut på kort sikt, men såfremt den stigende trenden(støtte på 2,4 og stigende) holder så vil vi få en god reaksjon opp etter støtten er bekreftet.