Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Men jeg fikk på 1,30 og 0,55, så er ikke spesielt bitter. :wink:

Det er tydeligvis greit at andre spår at kursen er i 20 kroner om et par måneder, men hvis jeg spår at den ikke vil gå 3-400%, så er jeg plutselig bitter. :joy:

2 Likes

Du har baissa mer og mer dess bedre utsiktene har blitt. Bare vær så snill, det er så lett å se igjennom

3 Likes

Det er vel mer fordi du har vært ekstremt negativ over en lang periode at folk begynner å gå lei tenker jeg.

1 Like

Er enig at du har vært negativ over lengre tid, har lurt på om du gjør det med vilje eller ikke… men er sunt det også, så ikke alle hausser… Vi får bare vente å se, jeg mener at CE kommer til å bli en kjempesuksess på Xbox og PS4, vi får bare vente i spenning :smiley:

Ja, og hvilken vei har kursen gått i løpet av den perioden?

Jeg er også overbevist om at kursen vil stige på hype før lansering på Xbox, men det er ikke baissing å mene at 3-400% er mer enn man burde forvente. Selvfølgelig KAN det skje, jeg tror ikke det.

Jeg treffer tydeligvis bedre enn de aller fleste andre her, så kunne ikke brydd meg mindre om folk mener jeg er surpomp, bitter, eller hva det skulle være.

At kursen har steget 30% den siste uka uten nyheter, er fint og flott for de som er inne. Jeg bekymrer meg ikke særlig over det. :wink:

Man kan ikke se på historien, for dette er Funcom 2.0, sa folk. Jeg smilte hele veien inn i nettbanken. :joy:

1 Like

uten nyheter? e3 har gått deg hus forbi? Utalelsene til MS om CE har gått deg hus forbi?

1 Like

Mye som kommer til å skje de neste 8 mnd. SWL, CE på xbox og ps4, ny CFO, og flere spill kommer etterhvert… what a time to be alive

1 Like

Du skrev selv tidligere i dag at vi hadde steget 5% (på det tidspunktet) uten nyheter. Show me the big news. :wink:

Edit: @jonatooth Flaks at jeg har penger til begge deler. :smiley:

Se i innsidetråden der er artikkelen postet. så får vi se hva som dukker opp på xbox one sesionen idag og imorgen.

Her tror jeg du overvurderer deg selv, eventuelt undervurderer mange andre.

2 Likes

Den arrogante holdningen er det bare Zlatan som kler :rofl: De fleste sitter langsiktig, med samme innganger som du nevnte så tror nok du undervurderer en del også

2 Likes

Cantona kledde det bedre. :wink:

Hva er denne greia med å sitte langsiktig? Vi var over 5 kroner. Det er ingen penger å tjene på å sitte på fra 5 kroner, ned til 2 kroner, og opp til 5 kroner igjen. Med mindre man selger i nærheten av toppen, og heller trader eller kjøper seg inn igjen lavere.

Ta denne diskusjonen i “småprat” da :slight_smile:

20 Likes

Back on topic guys. Husk forumreglene.

15 Likes

Mørknet vell ikke helt igjen idag? :urn: :upside_down:

1 Like

Bjørnen våknet

Vi snakket på chatten om at den kunne komme ned rundt 2.3x men der er det jo noen støtter, sma200 og 20. Vi får se.

Motstand rundt salgsprisen til Jebsen

2 Likes

Kursen idag handler jo mest om en trader og lite om teknisk

1 Like

Tviler, innn og ut er nok set som gjelder

Lurer på hva som hadde skjedd om Funcom kom med en melding at xbox release ble utsatt, virker som den går nedover uansett hvilken nyhet om den er positiv eller negativ🤣

2 Likes