Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Mye som tyder på at vi skal lengre ned. Jeg tror vi skal nedom 2,14. Om du skal selge så ville jeg fulgt med, da det kan gå fort ned og fort opp igjen. Under 2 har jeg ikke noe tro på.

3 Likes

Så tänker PAR och NON… skrämma folk och ni säljer själv vid kanske lägsta kursen i år…

1 Like

Kursen går ned for mange vet ikke hva de har kjøpt og for mange er usikre på hvordan dette går videre. For få har troen på Funcom og CE.

Uenig. Tror du om dette hadde vært småsparere, at salgene utelukkende skulle skjer etter nyheter, og i de siste tilfellene positive nyheter? Dette er nok større aktører

1 Like

Vi får se. Med mindre TSW lastes ned i hopetall tror jeg vi kan se litt under 2 tallet før Xbox release. I allefall håper jeg det. Ingen problemer med å kjøpe nå heller, om jeg hadde cash, så kanskje likegreit å vente… men om den dupper under 2 tipper jeg også det er mange som skal inn så det varer nok ikke så lenge…

Frykt, folk ser kursen går litt ned, leser på forum og har ikke lengre perspektiv enn nesetippen. Henger deg på i det minste og forsterker dumpingen

2 Likes

TSW lastes nok ikke ned lengre siden TSW downloaderen er død.

SWL derimot lastes ned så mye at det er kø. Dvs det går TRÆGT å laste ned. Som er en bra ting ( igår midt på dagen gikk det rimelig fort.).

Fallet nå skydles i hovedsak at alle selger for å kjøpe seg inn billigere.

3 Likes

Har funket bra for mange så langt :stuck_out_tongue:

Spørsmålet er om/når det faktisk snur. Hvis det ikke skjer noe spes med CE salget eller SWL, så tipper jeg nærmere 16. august.

Lettet meg etter en laber start på salget sitter med 120k nå selger ikke mere. Når jeg føler tidspunktet er riktig igjen .350k+mot X -box biome release

1 Like

Det tror jeg du vil angre på når swl får opp dampen. Ikke mye negativt å lese om det

1 Like

Funcom, en hver traders drøm.
Vurderer denne løpende, var på nippet til å ta en posisjon i åpningen fredag. Det hadde blitt blodig.

Kursen reagerer ned fra dobbel topp, ligger ann til ny lower low og fortsettelse på den fallende trenden. Tolker tilbakemeldingen på summer sale som godt under forventet så langt, sammenfaller.

1 Like

Fort gjordt å handle inn 250 k igjen

1 Like

Teknisk analyse er ikke noe å feste lit til her. Vi får tidens kvartalregnskap fra Funcom. Hva skjer jo kursen stiger noen få øre. Så dumpes det et lass med aksjer å kursen raser. Nå fikk vi igjen en positiv melding og kursen faller nok en gang på grunn av den samme Pas/Non dumpingen. Bare så synd at folk biter på å selger billig. Om vedkommende leser det her så skal du/dere vite det at ikke en eneste aksje av mine går på billigsalg. Er ikke det grann rart at folk kan gå lei på Funcom aksjen.

1 Like

Nei! Sånn som herjinga har vært her så vil jo alle kaste seg ut så fort det går litt nedover. Synd at et par personer skal få holde på sånn og selge og kjøpe med 30-40 øre fortjeneste om gangen. Skjønner jo at det er en del av gamet, men virker litt shady allikevel at det er lov. Samtidig så er det jo frivillig å selge aksjene sine og at det er så mange som er villig til å være med på panikken hver gang synes jeg virker rart også når man ser hva Funcom er i ferd med å bygge opp…

2 Likes

Folk liker å tape penger :slight_smile:

Du er omtalt på ærveredige HO @Bullishproof :slight_smile:

Innlegg av: 100 Bagger (24.06.17 17:29 ), lest 752 ganger
Ticker: FUNCOM
FUNCOM Bullishproof er handleren fra PAS
Tegn og fortell.

2 Likes

Her argumenterer du vel strengt tatt for at det er fundamental analyse som svikter, ikke det tekniske? :wink: Det er forøvrig også min oppfatning jfr Conan Exiles salgstall (FUNCOM)
Min opplevelse er at TA fra @Bullishproof, @TinvesT, @Burnside, @holmes m.fl her gjennomgående har truffet bra i Funcom over tid.

1 Like

Bommer bra der :slight_smile:

2 Likes

Ikke akkurat første gangen han er fullstendig på bærtur. Koster han ikke en kalori å finne på data og presentere de som fakta. Er en grunn til at han er bannet herfra :stuck_out_tongue:

3 Likes

Synes dette ser litt spenstig ut jeg, titter opp gjennom SMA50 i dag

1 Like