Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Sorry, men jeg demper ikke tråden. Og jeg kommer til å si ifra neste gang jeg mener jeg ser åpenbare overtramp også😊.

Ønsker om å kneble andres meninger hører vel ikke hjemme i 2018.

1 Like

Du misforstår. Jeg har ingen ønske om å kneble noens meninger, heller stikk motsatt. Ønske mitt er å minimere antall innlegg som disse, som ikke har noe med teknisk analyse å gjøre, men krydret med hets og konspirasjonsteorier til personer som deler teknisk analyse eller hets til teknisk analyse som investerings verktøy . Jeg begynner å gå lei slikt og da spesielt personlige anklager og grunnløse beskyldninger!

Du drar det vel langt her @Shadowsbane

3 Likes

Nå har dere lagt frem deres poenger begge to uten å bli rykende uvenner :grinning:
Stopp med disse postene nå og la livet på Tekinvestor gå videre i fred og harmoni.
Når :rocket: har gjort jobben sin er det bare fryd og gammen, for oss som har vært aksjonærer i Fun

10 Likes

30 færre svenske eiere i dag vs. i går.

Legger vi til grunn at de bekymrede som gikk ut før spleis skal igjen, så kan det fort snu herfra.

Merker meg også at forholdstallet er positivt, kan ikke huske sist.

2 Likes

“Falling Wedge” på gang?

Bullish confirmation of the pattern does not come until the resistance line is broken in convincing fashion. It is sometimes prudent to wait for a break above the previous reaction high for further confirmation. Once resistance is broken, there can sometimes be a correction to test the newfound support level.

While volume is not particularly important on rising wedges, it is an essential ingredient to confirm a falling wedge breakout. Without an expansion of volume, the breakout will lack conviction and be vulnerable to failure.

Mao, brudd opp på greit volum som bryter forrige topp på 14,45 er det som skal til.

5 Likes

Har lagt ann til et bullflagg en stund, men det begynte å bli vel langt det flagget.
Wedgen ser fin ut, inn til vi ser noe som tyder på volum, holder jeg en knapp på glidende snitt 100 og 200. Fram til nå i dag lukter pump and dump, blir spennende å se mot close.

1 Like

Er i såfall ikke rare pumpen, 0,25 eller 0,05 øre før spleis.

Nei, ikke enda. Vanskelig å si, iom at det er første handelsdag med ny kurs.
Det ser også ut for at noen forsøker å holde kursen nede. Selger på bid med handler under 100 aksjer. Vi får se fram mot close

1 Like

Det var kanskje litt misvisende å tegne opp flaggstanga på en falling wedge, er helt enig med deg, dette er nok ikke et bullflag.

Angående den fallende kilen, så er jo kritieriene for bekreftelse ganske klare, og med volumet vi har sett i dag, så er de ikke oppfyllt, samme hvor kursen ender.

1 Like

DStatus 01.02:
RSI: 45.48 (45.38)
MACD: 35 til (36)
WMA 50: 14.17 (14.20)
WMA 100: 12.92 (12.96)
WMA 200: 12.63 (12.64)

Kjøp/salg-ratio: 47% / 53%
Total kjøpere: 31 181 054
Total selgere: 43 233 625

Up we go!

Endringene i forholdstallet er påfallende etter spleis. Den eller de som alltid sørget for å holde dette på maks 0,4-0,5 er borte.

4 Likes

Ja, det ser bedre ut her nå :+1:

Ser nydelig ut slik jeg pleier å tegne det og.

Blir nok inngang her på meg og hvis jeg liker streamen.

Golden cross, RSI falt pent tilbake på synkende volum, aner støtte i 13,5 området, som også styrkes av hurtig stigende 50dagers snitt.

image

Trust me, you will :wink:

Status 02.02:
RSI: 45.38 (48.01) Brudd opp gjennom fallende trend fra topp 03.01.18 -16.74kr
MACD: 36 til (35)
WMA 50: 14.20 (14.23)
WMA 100: 12.96 (12.99)
WMA 200: 12.64 (12.62)

Volum dif: 224 914
Kjøp/salg-ratio: 47% / 53% ( 58% / 42%)

3 Likes

Investing er omsider oppdatert med ny Funcom kurs:

1 Like

Nedgangen igår kom på høyt volum. Oppgangen idag kommer på lavt. Hva sier ta for tiden?

1 Like

Driver å tester bunn i skyen. Støtten i morgen ligger på 13,27 (rød linje i bunnen av skyen), så hvis vi er over det så er det lugnt. Ryker den så ser det verre ut.

2 Likes

Nesten utrolig hvordan Ichi-skyen treffer gang på gang.

2 Likes

Spørsmålet blir jo nå om støtten fra bunnen av skyen holder. Skulle tro det. :slight_smile: