Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom - Teknisk Analyse (TA)

Da blir det rødt i dag.

3 Likes

Vi kan snu på det. Hvis det blir blått på Investtech sin anbefaling da er det virkelig noe på gang :blush:

5 Likes

Spiller ingen rolle hva noen sier om de nærmeste 3 ukene! Det er unntakstilstand i forbindelse med spill slipp =).

Bratt opp any day now.

1 Like

Nydelig brudd opp fra VCP formasjon her nå.

6 Likes

Liker dine betraktninger @vcp

Edit motstand ved 26,5?

Ligger litt motstand før dette på kort sikt, men hoved motstanden er i det området.
Er ikke hype utslag i kursen enda ( av det jeg kan se) så jo nærmere man kommer 26 kr, før hype jo større sansynlighet er det for at den smeller igjennom den uten større problemer.

5 Likes

Ja mulig litt motstand mellom 22 og 23 men jeg tør ikke ta noen sjans å trade denne nå. Alt for close til release

Hva er neste motstands område om den smeller igjennom 26?

Fikk kjøpt enda litt på dippen her, god start på uken.

Motstand over 26.5 ser ut til å være:
35-40kr
60-62kr
85-86kr

Men her er det guessing game.

7 Likes

Volume pocket pivot, første handelstime i dag :slight_smile:

Forsatt inne med trade her @babyrage ?

Har ikke kikket på FUN på lenge. Ser jeg har gått glipp av noe! Ser veldig bra ut dette… :slight_smile:

7 Likes

Har drevet med trading i Funcom og Nano i det siste (insert Savepig sitt "i have no idea what I am doing bilde) men tror jeg sitter med Funcom nå inntil videre. Ser litt bedre ut enn Nano syntes jeg !

4 Likes

Liten retest av bruddet på 20,32 (støtte). Er bra med kjøpere her.

Det er jo ikke akkurat uvanlig med en test av bruddet som du skriver, jeg hadde egentlig forventet det ettersom vi kom så høyt som 21 i løpet av den første halvtimen. Litt usikker på om det blir støtte på den horisontale linjen eller den skrå, men jeg forventer i hvert fall at en av disse holder. :slight_smile:

(Det fundamentale vil jeg si støtter oppgangen i dag. Bra patching over helgen tendeser med høyere listeplasseringer på bestselgerlista på steam og litt mer positive reviews. Ting som tyder på en bra lansering 8. mai.)

2 Likes

Ja, siden meldingen om heroic signatures i desember har alle brudd opp blitt testet. Jeg ser på det som et sunnhetstegn og et godt bilde på at det fundamentale også sitter.

1 Like

Och detta har kommit utan att PR-kampanjen har startat på riktigt från Funcoms sida. Får de färdigt builds och ny live-version så drar det sig till ännu mer

Tror det kan bli en väldigt bra release jag :slight_smile:

Ser ut som testen blir på den økende trenden:
image

3 Likes

20,1 som er støtten i trendkanalen??

Jepp, og økende utover dagen.