Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcoms nye retning/spill? (intelligence)

Tror de har optimert alle utviklingsverktøy og organisasjonen for å utvikle og drifte MMO spill

Co-oP er som jeg har sagt en kapitulasjon av Ideen, et online levende samfunn hvor du kan gå rundt og møte hvem som helst når som helst som i den virkelige verden… Man kan møtes 2 stykker eller 53… Det spiller ingen rolle… Sånn set så kan man si at Shard teknologien og er å kapitulasjon fra det ideele målet… Men å bruke shards er hvertfall en start og et godt forsøk (samtidig så man forhindrer at en hel server crasher om 2000 stykker med vilje går inn på same gårdsplass…)

Co-oP er en FPS greie… For adventure og social RP er det bullshit. Jeg har vært med FUNCOM så lenge nå at jeg bare vil at de skal merge TSW og AoC nå… Får crafting og økonomien rett og… Lager det ultimate MMO… Det skjer jo ikke som du påpeker for de har ikke penger nok. Men det er lov å ha våte drømmer og forsiktige håp ? :slight_smile:

1 Like

Det er dumt dersom du lager MMO spill som ikke hadde trengt å være det som LMO og TSW, men hvis de utnytter at de er i MMO-sjangeren og lager noe som både er sosialt og åpent, så hadde det ikke vært så dumt tror jeg.

2 Likes

@Onns

Her tar du så feil og du går imot dine egne utsagn… FUNCOM skal ikke begynne å lunte etter resten av gutta i Co-oP sporet nå… Det kan de best… Ikke FUNCOM… FUNCOM kan knuse de aller fleste på MMO tror jeg… Det har bare vært for mye kødd i historien opp til nå…

FUNCOM må holde seg til det de kan…

2 Likes

Født Sør Korea, Seol…

Virker som en stødig story teller… :slight_smile:

1 Like

Leste du min forige post. Du sparker inn åpne dører.