@Gordon jeg vet at jeg sier i mot meg selv nå, men
funcom kan ha så mange dyktige medarbeidere de vil. Så lenge FC ikke tjener penger tjener det ikke aksjonærene.
@Gordon jeg vet at jeg sier i mot meg selv nå, men
funcom kan ha så mange dyktige medarbeidere de vil. Så lenge FC ikke tjener penger tjener det ikke aksjonærene.
Men det er vel jeg den største advokat for. Det forhindrer folk imidlertid ikke å ta bets som går mer på hype og spread enn noe annet. Bare se på SB… MarketCap økte med avsindige 300 mill på en fillemelling de mest sannsynlig ikke blir å tjene noe på før i 2017 (hvis engang det… vi har ikke sett avtalen)…
Gamere kjører aksjer opp på optimisme… og da er det vel bare å kjøpe lavt og selge høyt egentlig? Og passe på å ikke ta for store bets…
Men seriøst… Der skjønner vel at de kjøper en designer som har det uttrykket de er ute etter… Noen som har erfaring i genren? Siden hun har fantasy og sci fi (anarchy online) som erfaring så ville jeg tro det er høyst sannsynlig at neste spill kommer i den retningen… Mao. Ikke MechWars eller LEGO…
Her er en til som har blitt flyttet over til Funcoms hemmelige prosjekt.
https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?85648-Lost-Cinematic-Director-Davichi&p=1855363&viewfull=1#post1855363
Skjedde i april men er jo relevant i denne tråden. Da vet vi at Joel Bylos, Petter Lee (Davichi) og Jenni Witchingbones jobber med nye hemmelige prosjekter. Twitter:
https://twitter.com/FC_Davichi
https://twitter.com/joelbylos?lang=no
https://twitter.com/witchingbones?lang=no
Noen flere? Det er ikke bare småtterier dette nye prosjektet ser det ut som.
Så konge, koe…
Ser av twitteren at her er en til som har vært på intervjuet til dette
Katarina1 @TSW_Katarina1 · 13. jul
Katarina1 retweetet Beyond the Veil: TSW
Are you READY? I’m super “Excited” for this interview! \o/
TSW
@funcom_tsw
Shit… Noen som har forsøkt å google Peter Lee !!!
Får opp noen ganske fucka bilder… What have been seen can’t be unseen.
hvorfor skal jeg søke opp peter lee?
Han er Cinematic Director på det Nye spillet… mest sannsynlig… Men når jeg søker Peter Lee på Google… Bilder… Au Au Au… Håper IKKE det er ham.
EDIT: Peter Lee har og vært på Anarchy Online… :D… hmmmmmmmmm… Intrieging
Han heter vel Petter og ikke Peter . ( Eller han skiftet navn til Petter Lee fra Lee Bee Sup )
sikker?
hvor har dere all dene infoen fra?
ok… godt var det Petter Lee har denne twittret
Han jobber med cutscenes. Han har laget mye av det I TSW… Og det er DIGG for de er det beste med hele TSW Nå håper jeg de virkelig kan klemme til med noe gledesnytt neste uke… Hvis ikke så er mine 40 k bye bye
Funcom ansetter nye folk igjen!:
Unreal Engine Har Funcom gjort en switch fra Dreamworld eller kan de benytte Unreal for bare User Interface?
UI Designer Unannounced 2015-12-12 Oslo
Funcom is now looking for an enthusiastic UI Designer to join a highly motivated team of talented developers and industry veterans.
We offer you a job in a friendly environment of enthusiastic professionals willing to go the extra mile to deliver world-class games.
You will be actively involved in all areas of the UI design process from the initial design through to production and implementation.
Requirements for the position:
Proven UI Experience
Demonstrable UI design skills with a strong portfolio
Strong Iconography/ Logo skills
Proficiency in Photoshop, Illustrator
Strong visual designs
Ability to create wireframes
Beneficial knowledge:
Unreal Engine knowledge
Common for all positions, you need:
To have good written and oral communication skills in English
To have a passion for games
To relocate to Oslo
To be able to handle multiple tasks
To be a team player who can work closely with all the professions in the team
To be able to work independently and to be self-directing
Please apply in English. Remember to attach your resume, cover letter and samples of your work.
Please note that applications lacking relevant work samples (or link to a website with such material) will not be reviewed.
Submission guidelines:
Include only the most relevant and strongest works you feel represent your skills to the fullest. Showing your ability to work with a variation of styles and settings is also highly recommended.
Your portfolio submission should first and foremost be about your artwork, ideas and your artistic skills. Don’t submit thumbnail-sized images. Make sure all artwork is clearly legible and feel free to include some words about the thoughts and ideas behind the art.
The starting date for the position will be January 11th 2016.
Kanskje det neste spillet ikke er et MMO ?
Det var det jeg også tenkte. I så fall veldig bra.
alt kan bare gå oppover for FC de er nærmest priset til konkurs!
Vel Onns… Du klarer ikke finne EN post hvor jeg sier at jeg har spilt TSW og kost meg i timesvis. Jeg liker ikke TSW selv om jeg skjønner at spillet treffer en nerve hos folk litt gladere i RP… MEN cutscenesene må vel noen og enhver innrømme er jævla bra… Det skal han duden der ha.
Seriøst…!! Mener dere at potensialet i noe Co-Op piss er bedre enn MMO? Kjenner jeg blir litt skuffa om det ikke er MMO…