Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gaming Innovation Group (GIG)

Tja, synes “hva sa vi”-overskrift om en aksje passer mer i en overskrift på Hegnarforumet enn på landets største næringslivsavis.

Det kan jo legges til at hvis han ikke avsluttet artikkelen fra i sommer med setningen “selg alt”, så hadde tallene i dag kanskje sett bedre ut for investorene har latterliggjør.

1 Like
3 Likes

Så begynner det å bli litt fart her igjen.Closet i dag på 4,93 og intradag høy på 4,99. Tror vi ser kursen rundt 6 kr i begynnelsen av februar :slightly_smiling_face: Tror det kan være en bra inngang nå under 5 kr. For de som ikke er inne.

4 Likes

Kryper sakte men sikkert oppover denne nå :slight_smile: Tror vi går noen fine måneder i møte.

2 Likes

Startet året med sluttkurs på 5kr etter høy på 5,10.
Banen stakes mot 5,4 som neste ?

2 Likes

Automatisk teknisk analyse. Lang sikt, 2. jan 2018
Gaming Innovation Group Inc. har brutt den stigende trenden, noe som i første omgang indikerer svakere stigningstakt. Kursen har brutt gjennom taket ved 4.94 kroner i en rektangelformasjon. Etablert brudd vil signalisere videre oppgang til 6.56 kroner eller mer. Aksjen ligger mellom støtten ved ca 4.30 kroner og motstanden ved ca 6.00 kroner og etablert brudd på et av disse nivåene vil signalisere videre retning. Volumtopper korresponderer godt med kurstopper og volumbunner korresponderer godt med kursbunner. Dette svekker trendbruddet. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på lang sikt.
Anbefaling en til seks kvartalers sikt: Kjøp (Score: 75)

Automatisk teknisk analyse. Middels lang sikt, 2. jan 2018
Gaming Innovation Group Inc. har brutt den fallende trenden, noe som i første omgang indikerer svakere falltakt. Aksjen ga også kjøpssignal fra en dobbel-bunn-formasjon ved bruddet opp gjennom motstanden ved 4.73 kroner. Videre oppgang til 5.15 kroner eller mer er signalisert. Kursen har brutt motstanden ved 4.94 kroner i en rektangelformasjon, og videre oppgang signaliseres. Aksjen har støtte ved ca 4.27 kroner og motstand ved ca 5.63 kroner. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på middels lang sikt.
Anbefaling en til seks måneders sikt: Kjøp (Score: 86)

2 Likes

Regner med det, men det kan jo hende vi får en oppdatering om hvordan Highroller går eller hvem den mysiske “tier 1” kunden var. Da kan det vel smelle mer. Who knows.

3 Likes

Tja, til over jul ble, men eg tror eg sitter litt videre, selv om eg nå er fristet til å sikre noen kroner

2 Likes

Bra det Kronn(selv om jeg vel har en sterk mistanke om at du er ute igjen på 5,40 :wink:
Ikke noe problem(det skulle jo bare mangle). Jeg synes det ser bra ut på mange måter nå. Det fundamentale er det ikke så mange som forholder seg til(helt feil mener jeg).

Forstår man caset(som jeg vet du gjør) så forsøker man i alle fall å sitte “jevnt over tid”. Deretter er det jo ett spørsmål om man satser på inn og utganger underveis(noe som jo også er helt greit). Jeg skal innrømme at jeg er farget av den kunnskapen jeg mener jeg innehar når det gjelder GIG, men kunnskap kan være gull(selv om man underveis må ta til takke med en bronsje på vei mot gullet man sikter mot :wink: )

3 Likes

Det er en ting eg har mistet kontroll over etterhvert som eg har gått mer og mer over til trading, eg har ikke evnet å ivareta den oversikten og kunnskapen eg en gang hadde, vertfall har eg ikke evnet å tilegne meg god nok kunnskap etterhvert som Gig har ekspandert, derfor blir det inn og utganger basert på magefølelse-trading.
Selv om eg ikke skriver så mye lenger, verken her eller på Ho, så følger eg med på deg og orakel samt noen få andre, så noe oppdatert er eg, men ikke på samme måten som i den tiden vi ble kjent.
Du med flere sitter med enormt god fundamental kunnskap om Gig, men etter noen år på baken, så er erfaringen min at det kursemessig, både her og i andre aksjer, sjeldent oppleves like rettferdig som man skulle ønske. Derfor mener eg det er smart og trade, med vertfall en liten del av porteføljen

3 Likes

Vi har i dag hos Aksjeanalyser.com, og som vi nå gjør hver eneste dag (man-fre) sett nærmere på både Oslo Børs hovedindeks (OSEBX) og tre utvalgte interessante aksjer.

I dag så har vi sett nærmere på blant annet Gaming Innovation Group (GIG), og som nå er i ferd med å utløse et nytt svært kraftig teknisk kjøpssignal når aksjen nå er i ferd med å bryte opp i fra en stor konsolideringsformasjon, og samt flere andre positive tekniske signaler som nå er utløst for aksjen.

Basert på det samlede svært positive tekniske bildet nå for Gaming Innovation Group (GIG) så indikeres et potensiale for så mye som en tredobling for aksjen i løpet av gjerne bare de neste 12 måneder.

Mail fra Aksjeanalyser i dag. Kan bli spennende tider for Gig aksjonærene fremover :grinning:
Jeg tror du skal tenke deg om en gang til Kronn, når det gjelder å sikre litt gevinst nå :slightly_smiling_face: Men det er bare min mening. Det er ditt valg og dine aksjer :grinning:

Det er vel et par år siden de indikerte 18-20 kroner, har moderert seg til tregangeren nå😊.

Edit: er ikke negativ, mener bare en skal ta slike såkalte analyser med en klype salt…

2 Likes

Ja, men synes det er vel drøyt :grinning: Men at den vil stige fremover er jeg ganske sikker på. Men jeg er godt fornøyd om vi ser kurser mellom 6-7 kr :slightly_smiling_face:

2 Likes

20-40% er innafor det, ikke for for krypto og Funcom da, men for andre selskaper😀

2 Likes

Helt enig. Prøver å bli litt bedre på å time inngangen i aksjer. Der bomma jeg veldig i Funcom i fjor, hehe. Klarer en 10-30 % med jevne mellomrom så blir det fort kroner av det :slightly_smiling_face: Fremover å sitte i et case som går sidelengs i flere måneder.

1 Like

GIG ser teknisk meget sterk ut nå, og enda over en måned til q4 :smiley:

1 Like

Ja, her har det gått unna siste uken. Skulle gjerne fått plukka mer på 4-tallet, men får ta til takke med de jeg har. Nå starter oppturen igjen!

1 Like

Så har sperregutta tatt plass i GIG igjen. Sikkert tegn på videre oppgang. Sperre på over 400k på 5.58. Så spørs det jo hvor lenge den blir liggende denne gangen.

Noen som tar den?:blush:

Tar den når jeg har solgt i ELE :wink:

1 Like

Aksjekursen ligger nå og dupper omtrent der den var like under toppene i juni og august 2017, og da hadde vi ikke Highroller!

Kan bli gode tider fremover :sunglasses:

1 Like