Kjenner til den kanalen ja, men ser litt på forskjellige kanaler
Er mer på helikopter når det kommer til sim.
Kjenner til den kanalen ja, men ser litt på forskjellige kanaler
Er mer på helikopter når det kommer til sim.
ser ut som at jeg bør trekke ut internet kabelen om natten…
Det er egentlig litt crazy at det gjøres slik.
Har vært litt opptatt de siste årene med småbarn, så pc har ikke vært pri. Skjermkortet som sitter i den gamle PCen er 20% tregere enn det ti år nyere rtx 4060. Sprøtt at planen til MS er at de PCene nå er skrot.
Ja,denne nybygg av pc her hjemme blir nok utsatt igjen…er så mye greier😅
Path of Exile 2 er ute i early access. Poe1 er historiens beste spill så blir gøy å prøve 2’en i ferien
Hørt mye bra om det. Har en kollega som har planer om et dypere dykk i spillet i løpet av ferien.
Har ikke prøvd POE1 selv, men frister å teste ut POE2 i jula.
Men må se om jeg klarer å allokere noen timer fra DCS
DCS har oppgradert deler av coresoftwaren med nye effekter som tåke, dis, støv og lyseffekter.
Har ikke hatt tid til å teste det ut enda
Tror det kan bli sinnsykt rått i VR-brillene.
Spilt mye d2 d3, og d4, men aldri testet PoE før. Spilt 50 timer med PoE2 nå, og utrolig imponert. Beste Arpg jeg har spilt !
Er det overveldende å komme seg inn in i? Hørt det er mye mer avansert enn diablo
Jeg har spilt en god del PoE og det er ikke så avansert hvis du bare vil spille gjennom storyen. Det er hvis du vil spille det masse det drar på seg.
Mao, lett å starte å spille, god dybde hvis du vil bruke tid.
Har ikke prøvd PoE2. Venter til de har fått justert ting. Det er bare Patch 0.1.0d - December 12, 2024 nå, så i hvert fall noen måneder.
Path of Exile 2, Arbiter of Ash.
Played over @Starlink in an airplane.
Starlink is so good that you can play real-time video games while airborne!
Elon Musk på X
Er faktisk ganske sinnsykt hvor god latency du kan oppnå med starlink.
Spilte 1ern nylig. Bra historie, historisk basert, og ekstremt utfordrende, men realistisk, hvordan man slåss. Anbefales, men tar tid, spesielt når filmscene slår inn.
Hvilket spill er dette?
Kingdom Come: deliverance. Og på bildet/reklamen er det nr. 2. Beklager, jeg innså ikke at det ikke stod på plakaten.