Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Godt å vite hva en IKKE skal installere på pc’n…

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/bOzVwq/dette-er-openclaw?utm_source=vgfront-personalized&utm_content=hovedlopet_row13_pos1&utm_term=niche_personalized_front-test-standard_bandit-2-proteus4

3 Likes

Noen som vet om dette operativsystemet er bra?

Personlig har jeg Mint på laptop og Cachy OS på desktop.

Kjører fremdeles Win11 på main desktop-maskina, men installert med custom ISO og tweaket med WinUtil i etterkant.

Eneste grunnen itl at jeg fremdeles har Win11 er DCS (Flightsim).

2 Likes

https://schneegans.de/windows/unattend-generator/

Fin side for å debloate windows installasjonen.

2 Likes

Hørt mye bra om denne, har ikke testet selv enda

1 Like

gleder meg til deflasjonen innen gamingutstyr starter… :skull:

image

https://www.youtube.com/shorts/PPPBb3d2CvQ?feature=share

2 Likes

Etter å ha sett på SC2 i et tiår, så er det godt å komme tilbake til SC:BW.
Noen virkelig bra matcher her:

Har ikke sett denne enda

Videoene finnes på youtube også, men der er det jo reklame, her kan man spole over alt :slight_smile:

2 Likes

fun facts :grinning_face_with_smiling_eyes:

image
https://www.youtube.com/shorts/Ju7z-pnFaGY?feature=share

@holmes ikke akkurat “rocket science” å kjøre steam-spill.

Ca 60% av windows spillene på Steam kan kjøres “perfectly out of the box” på Linux med Proton.
image

3 Likes

Har egentlig aldri spilt Magic the Gathering, er for gnien til å kjøpe kort. For en stund tilbake, så installerte jeg MTG:Arena. Du får jo med en haug med boosterpacks og en haug med starter decks. Har stort sett spillt starter-games, så jeg har møtt andre decks på samme nivå. Har så kjøpt meg inn i quick draft for 5000 gull og fra seirene der har jeg fått gems som jeg så kan bruke til å kjøpe season pass som gir veldig bra med kort, draft token osv.

Har jo egentlig nok av wildcards til å bygge med noen bra standard-decks, men må jo egentlig si at det først og fremst er draft som er morsomt. Klarte å komme meg til 6 seire før jeg fikk 3 tap i dag. Bruker draft-helperen MTGA Assistant for å hjelpe med å velge kort/bygge dekk, ellers tar det altfor lang tid å lese alle kortene. Så mye spiller jeg ikke at jeg kan alt utenat.

“Urørt i 40 år…” :flushed:

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/QJj44V/sjelden-super-mario-kopi-solgt-for-svimlende-sum

1 Like