Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

90% rabatt på Sherlock Holmes - Devils Daughter(kr 34). Synes selv dette var et veldig underholdende spill.

https://www.gog.com/game/sherlock_holmes_the_devils_daughter

Ellers for de som har PS4 så er alle Uncharted serie spillene nå tilgjengelig gratis for nedlasting. Min all time favoritt serie av spill på Playstation.

Ellers er det også mulig å få Just Cause 4 gratis via Epic Games game launcher. Krever at en er registrert der. Også rimelig underholdende spill, men bare spilt det litt i starten så vet ikke hvor bra storyen blir fremover. Uansett noe å plukke med seg for de som er interessert :slight_smile:

3 Likes

Nice!

1 Like

Som forventa. Rundt 6 til maks 7k her ved release da

Ps3 pris 4k
Ps4 pris 5k
Ps5 pris 6k?

1 Like

der tikka Valorant key inn på konto! :smiley: :sunglasses: :nerd_face: :cowboy_hat_face:

2 Likes

Frister å kjøpe to sånne for å kjøre mesh nettverk med kablet nettverk mellom. Yay/nay?

1 Like

:laughing:

1 Like
6 Likes

https://www.proshop.no/Spillkonsoll/Sony-PlayStation-5/2831713

Har forhåndsbestilt på komplett for 1 mnd siden :ok_hand::yum:

Oh snap! 10k er drøyt da, jeg må nok vente et par måneder post release :sweat_smile: Er det noen spesielle titler du gleder deg til?

Prisen er ikke satt enda. De sender faktura med den faktiske prisen når den er sendingsklar :slight_smile: Tror ikke noen titler er annonsert enda ? Mener sony skal ha pressekonferanse tidlig i juni ! :smiley:

1 Like

Noen som har testa Secretlab sin Titan gamingstol? ser :drooling_face: ut!

Hvem selger secretlab stoler i norge?

Har ikke sjekket så den kan jo fort bli litt kostbar, kanskje verdt det?

Har hørt at de er veldig gode, men mener jeg ikke fant noen norske butikker som solgte de da jeg skulle ha ny stol

Utklipp fra itavisen

Blir nok 5999 tipper jeg. Om ikke MS slår på stortromma og legger seg på 4999. Da følger vel Sony etter, om de har finansene til det.

1 Like

Ja, enig med deg der. Jeg kjøpte PS4 på release og betalte vel rundt 4449, eller 4999,- husker ikke helt. Det jeg husker var at jeg kunne få den nesten 1500 kr billigere et par måneder senere :sweat_smile:

blir vel en del lapper med valuta, frakt og mva i forhold til den prisen.

1 Like

Samme scenario som ved ps4.

2 Likes

Endte du med å kjøpe? har noe lignende men litt billigere rutere fra asus i mesh. funker fjell.