Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Ikke i denne omgang, har såpass lite problemer at jeg ikke fant at jeg kunne forsvare det akkruat nå. Lar teknologien modne seg litt mer. :slight_smile: Kommer nok garra til å kjøpe noe sånt innen et års tid

Merker at det går mer båndbredde i huset nå som begge småttisene er databrukere til tusen!

Unreal engine 5 @Ps5

Imponerende!

5 Likes

Ue5 ser nice ut, kommer mye bra spill fremover ass :smiley:

1 Like

nå må jeg innrømme at grafikken begynner å ta en helt ufattelig form…ubeskrivelig :astonished:

1 Like

Ser ut til at Epic Store smeller på stortromma nå og gir bort GTA V. Det er absolutt så gull osm det kan få blitt. Faktisk så bra at hele nettstedet og løsningen dems gir unexpected 500 error. Uansett, jeg får vel bidra med å sende enda litt mer trafikk til de så de sliter enda mer :smiley: Uansett, det er ihvertfall en skikkelig godbit.

Edit: Er oppe å kjøre nå. Ironisk nok så fordi jeg “kjøpte” spillet gratis så fulgte det med en rabattkode på kr 60 for fremtidig kjøp. En liten ekstra bonus for de som skulle være interessert :slight_smile:

9 Likes

Er du den ultimate Star War fan/Gamercazer`n ,så er denne for deg :sunglasses:

1 Like
1 Like

Kjøpte LG C9 i fjor så jeg er klar! Både B9 og C9 har hdmi 2.1 og støtter 120 fps@4k med nvidia g sync. Får desse nå til en grei pris. Mye tv for pengene :blush:

1 Like

Hadde tenkt å kjøpe en ny TV til sommeren, i forbindelse med fotball EM. Nå som det er avlyst får jeg vente til Black Friday i år, kom jo mange gode TV tilbud i fjor, satser på det gjentar seg i år :slightly_smiling_face:

1 Like

Black friday er absolutt dagen i løpet av året å kjøpe tv :ok_hand::blush:

2 Likes

Ser ut som det, har fulgt litt med på de tvene som var billige da, og prisene nå er helt sjanseløse i forhold

Nå hjelper vel ikke valuta på heller

Det stemmer. C9’en var på tilbud til på 15900 black friday. Ble solgt ut på et par timer. Utrolig mye tv for pengene om du tenker på teknologien i den, og sammenligner prisen på 4k pc skjermer med samme kapasitet i mye mindre størrelser

1 Like

Dette er til å grine av

1 Like

Begynner så smått å ta form nå.

Har fått på plass det meste inne i rommet, men mangler en fungerende stereobenk. Foreløpig litt manglende belysning, men kommer seg etterhvert. Hele rommet er malt i aske sort, så alt lys blir “sugd ut”. Døren skal byttes da det var bue i hele dørbladet og lukker ikke skikkelig mot pakningskarmen. Dertil manglende dørhåndtak :joy:

Meget fornøyd med denne metallplaten med bear/bull motiv.

16 Likes

Eeeeendelig :crazy_face::heart_eyes:

Flere hearthstonere her? :joy:

2 Likes

Tanker om denne maskinen? https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc/baerbar-pc/hp-pavilion-gaming-15-ec0018no-baerbar-pc/p-1069102/

Ser etter ny bærbar som det kan games litt på til en ok pris.

Hvilken spill har du tenkt å spille ? :slight_smile: max pris ? vil anbefale 17 " til spilling på bærbar

Men ja. Utrolig mye bærbar for pengene det der ! skal du ha noe som er litt vassere må du oppi 10k +

1 Like

Husker du commandos spillene ?

hqdefault

Da tror jeg Desperados 3 er et spill du kommer til å like. Kom ut demo i går. tilgjengelig her https://www.gog.com/game/desperados_iii_demo

7 Likes