Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

har dem enda! :wink:

1 Like
1 Like

I’ll be there!

1 Like

Vet ikke hvor legit dette er men designet var mildt sagt skuffende. Hvor ble det av V-en fra devkit’en?

Har en mistanke om at den ikke ser sånn ut ja, men likte ikke spesielt hvordan dev kittet så ut heller. Bare den ikke ser helt forjævlig ut er jeg happy :joy: håper på mange overraskelser i morgen :ok_hand:

Lag den i sort og gjerne med glass / shiny del, men ikke hvitt (alt støv og dritt vil vise for godt) :sweat_smile:

1 Like

Synes den så bra ut jeg. omtrent 1000 ganger bedre enn dyson støvsuger konseptet som har verset på nett det siste året.
Men har jo lenge vært mye snakk om det innovative kjølesystemet de har, så ikke solgt på at dette er ekte bilder enda.
Kjølesystemet de har må være relativt heftig for den klokkefrekvensen de kjører GPUen sin på, om de vil ha en noenlunde stille konsoll.

Dere er så traddisser! En firkanta boks liksom. Se å PS1 designet. Det var ikonisk, hadde liksom CDen i fokus. Så kom PS2, og PS3 og PS4 er liksom i mine øyne samme iterasjonen av PS2. En svart boks med noe glossy finish. Det som gjorde V-en kul var at det var en statement. For min del kunne de også laget noe kulere, noe enda mer “futuristisk”. Uansett, det er ikke maskinen vi skal glo på hele dagen når vi får tak i den @Konamixx . Så lenge den ikke bråker så mye som 1.gen iterasjonene pleier å gjøre skal jeg ikke klage :slight_smile:

Nettopp! Derfor vil jeg ha den så anonym som mulig. Skal helst være en boks som kan gjemmes i TV benken. Marerittet er en futuristisk boks med lys i alle regnbuensfarger.

1 Like
2 Likes

Følg med fra 22:00 torsdag kveld…

EDIT…klokken er passert 22:00 allerede :sweat_smile:

LIVE SENDING!

Hehe det bilde fra mirror var ikke ekte nei :ok_hand::crazy_face:

Den såg fet ut btw. 2 versjoner. En med cd rom, og en ren digital :ok_hand:

599 $ med cd rom
499 $ digital :ok_hand::sweat_smile:

Det må være en av de s tyggeste consolene jeg har sett ever… ser jo ut som en kreftsvulst med den diskspilleren

1 Like

Ikke enig. Litt mer sexy design enn f. Eks xbox med en jævla firkant :crazy_face:

1 Like

Enig med evil. Grisestygg med BR drive. Må være for å pushe alle til å gå all digital. Minnet meg om en alienware x51 eller noe i den duren.

1 Like

Ingenting ikke litt FimaChem kan fikse, det funker på alt!

1 Like

Skjønner ikke poenget med den hvite greia rundt. Likte ikke designet. Men slim versjonen om 1-2 år blir nok bra. Potensielt kommer den i flere farger også :sweat_smile:

Mye gull memes der ute nå :joy:

1 Like

Hahahaha - lættis, folk er kreative altså. Men dette ser jo ut som en faktisk dings ?!

1 Like