Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Et av de beste Single Player spillene til PS4, spent på del II!

2 Likes

Var kun 1 spill som appelerte på den visningen…

Stray…

Har drømt om en løskattsimulator i evigheter. Endelig skal jeg få følelsen av hvordan livet som @hakon er.

4 Likes

GT7, RE8, Oddworld, Horizon, Project athia, og Demon souls så rått ut :blush:

1 Like

Gammel ide:

3 Likes

Daaaamn nostalgi!! Satan det var sjeft back in the day.

Synes helt klart dette så mest spennende ut. Sammen med Oddworld Soulstorm, kanskje mest pga nostalgi

Little devil inside

2 Likes

TLoU2 gjør rent bord. Regner med dette plukker GOTY i år.
Så en videoreview og det er ser grusomt lekkert ut. Skal tydeligvis kjører perfekt på en god gammel PS4 også, noe som må sies å være særdeles imponerende.

6 Likes

Noen her med litt datakunnskap ? Har ett tastatur som klikker vinkel skriver refresher og trykker enter for meg.
Har kjøpt nytt tastatur men det samme skjer fortsatt

image
Damn PS5 var GIGANTISK.

2 Likes

Gratis spill dag i dag igjen :slight_smile: gog.com som gir bort Hitman Absolution. Varer ut helgen.

https://www.gog.com/game/hitman_absolution

2 Likes

få vekk de uendelige Loadingscreenene og de utallige buggs then I`m in :smiley: :+1:!

https://www.vaneck.com/etf/equity/espo/overview/?country=US

another freebee :hugs:

EPSn er nok høy hos Sony i disse dager tenker jeg :sweat_smile:

Det er ikke den faktiske prisen. Den blir justert når den er kjent. Tipper 5500-6000 for digital og 6500—7000 med drev. Kommer selfølgelig an på hvordan Xbox priser seg

Når det er sagt så må du ut med 12k for et tilsvarende skjermkort som står i ps5’en til en pc

Sony med samme strategi som tidligere. De selger konsoller med tap. Tjener inn på spill, og annen hardware

Det du sier der er ikke helt korrekt.

RX5700 kortene har Compute Power 10.14 TFLOPs og koster ned i 5000kr

Mens Ps5 vil få ca 10.28 teraflops

Jeg tipper $499,- for disk-versjonen og $399,- for digital. Som du sier har Sony tapt på selve maskinen før, men gjort det greit med ekslusive titler.

Hvilken maskin skal du ha? Heller mot den med disk, siden jeg liker å ha fysiske kopier av spillene. Men vurderer faktisk å vente et år til vi får en slim versjon av maskinen :sweat_smile:

Du kan ikke bare se på tflops… De bli nok en god del raskere enn rx5700

1 Like

Er jo ikke GPU som er spennende med denne generasjonen. SSD is what it’s all about.
Uansett tror jeg aldri jeg har sett en generasjon hvor specsa er såpass høye på GPU/CPU sammenlignet med det som er tilgjengelig på PC. Forrige generasjon var spesielt svak når det kom til det.

Forøvrig er jeg ekstremt spent på hvordan de håndterer den klokkefrekvensen på PS5. Min base PS4 høres ut som et jetfly, og den utvikler mye mindre varme enn denne doningen her tipper jeg. Håper de har noe revolusjonerende på kjølefronten.

1 Like

Dette!

PS3 (fatboy versjonen), var den verste. PS4 er OK (ikke Pro), men hører den begynner å bli sliten etter så mange år. Mtp. hvor stor denne PS5-maskinen er bør de ha klart å presse inn noe good shit :smirk:

1 Like