Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Ja jeg syntes alltid også forrige generasjon consoles var litt skuffende, er noe av grunnen til at jeg ikke har kjøpt console siden ps3 (kom seg litt med pro-versjoner skal sies men)

Kombinasjonen av de hardware specs vi nå ser, pluss oppdaterte versjoner av programvare som unrealengine tror jeg blir ellevill for gaming de kommende årene.

4 Likes

Jeg er god fornøyd med min ps4 pro, men dette med støyen er irriterende til tider. Jeg håper det kan forskes litt på forbedringer her.

Og snart kommer Last of Us part 2 til ps4: Den har jeg venta på. Bruker egentlig ikke å kjøpe full-pris spill, men gjør et unntak her. Der uncharted-serien lærte utviklerene verktøyet, så gjorde de story drevet spill-perfeksjon med last of us.

2 Likes

Du har sikkert fått med deg dette da? :see_no_evil:

Ja det tyder på at spillet nok passer best til ps5 og at man utnytter ps4 til litt mer enn den er lagd for. God of War støyen var ekstra merkbar og den er nevnt i artikkelen.

Forhåpentligvis kjølig og stille :ok_hand:

1 Like

Masse minner fra barndommen, med det spillet der!

Trodde dette spillet var kommet ut alt men ser det kommer ut 17.07.
Minner meg veldig om Horizon Zero Dawn, men satt til Samurai-verden :thinking:

1 Like

Litt usikker hvor denne passet.

Men dette er seriøst dagens bombe. Så mye penger de har putta ned i det som var et meget bra produkt. Så kaster de bare inn håndkleet.

4 Likes

https://www.eurogamer.net/articles/2020-06-22-the-last-of-us-2-is-sonys-biggest-playstation-4-launch-ever

1 Like
1 Like
3 Likes

How much did Cyberpunk 2077 cost?

1 Like

The last of us part 2 Anbefales. Et spill om hevn og hat og konsekvensene av det sett fra forskjellige vinkler. Kamp og snikemessig minner det om mgs5.

Fantastisk story. Man snakker om at enkelte spill er som å spille hovedrollen i en film, men her har Hollywood noe å lære.

Ferdig med spillet på hard nå er det new game plus og survival pluss vanskeligsgrad som gjelder. Tror egentlig ikke jeg klarer det. Enkelte steder slet jeg veldig på hard men veldig gøy å prøve.

6 Likes

Helt fantastisk. Jeg fikk helt gåsehud da Joel dro frem gitaren med alt de to opplevde sammen i eneren i minne. Hollywood kan gå og legge seg.

3 Likes

Da er den på vei :+1:

3 Likes

Nice. Kikker på en sånn selv. Gi noe feedback når du har fått den :+1: :+1:

Ja, prøvde det en god del under beta og vil si det er omtrent like bra som warband, som jeg har brukt veldig mye tid på. Litt mer komplisert, men kjempebra spill. Når vinteren kommer igjen, og spillet er ferdig, kommer jeg til å spille gjennom det.

Will do!

:pensive:

2 Likes

Veldig trist :rose:

1 Like