Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

:joy:

edit: Hvorfor er embedded tweets fucka?

Fordi du må ha utviklerkonto for å få dem til å funke og @pdx venter på godkjenning .

Noen som spiller warzone her?

1 Like

Warzone er superfett! Var fantastisk tidsfordriv under lockdown😁

1 Like

For å endre spørsmålet, trneger noen å spille med nå :smiley:

1 Like

Blir å finnes i Verdansk om et par dager, når ferien smeller inn! Slenger på en PM neste gang vi har skytekrig. :sunny::joystick:

Ser ganske strøkent ut, spent på hvordan dette vil kjøre. Release 18. august

4 Likes

https://www.eurogamer.net/articles/2020-06-23-epic-games-store-hits-61m-monthly-active-users

Imponerende vekst av EGS. Fremdeles lillebror, men for en vekst de har hatt de siste to årene.

1 Like

Har vi noen konverteringsratio på steam wishlist til salg?

Man ser vel ikke antall som har spillet i wishlist. Kun utgiverne/utviklerne som ser det. Du kan se hvor mange som er i samfunnsgruppene, men jeg har ikke sett et fornuftig forhåndstall koblet til det. Kanskje @colzjek, @anon80503862 eller @Christian har noe data på det?

Her vet jeg hvor mange wishlish de har, jeg prøver å estimere salg.

1 Like

Når man jobber med å promotere ett spill før lansering så kommer det veldig an på om man har en klar call to action som inkluderer steam wish list. Jeg ville ikke sagt at det er noen klar kobling.

Det jeg vil si er at community antall, steam wishlist rangering, og steam global top sellers før lansering samlet er helt greie indikatorer - men google search trends er bedre alene.

2 Likes

Koser meg med Ghost of Tsushima. Må være det grafisk vakreste playstation spillet til dags dato tror jeg. Bare spilt et par timer, men veldig bra til nå :smile::ok_hand:Anbefales

Bildet er fra gameplay (ps4 pro HDR)

4 Likes

Har det på listen, må bare gjøre ferdig Last of Us 1 (og så 2) først :sweat_smile:

3 Likes

Samme her. Tiden renner litt fra meg nå. Spilte gjennom TLOU1 på nytt og skulle rett på 2’ern, men derailet i Warzone. Med Cyberpunk på vei i November og Ghost of Tsushima allerede her, får man nesten håpe på en regnfull høst (hvilket det normalt sett er her i Stavanger) :sweat_smile:

2 Likes

1

1 Like

Ikveld braker det løs.
Siste slag i trynet til Sony Lamestation og MS tar tilbake sin rettmessige trone i spillverden.

Mind the gap :joy:

Ps5 kommer til å selge det dobbelte av xbox igjenn :roll_eyes:

Blir utrolig spennende hva prisen på konsollene blir. Hvem slår til først?

4 Likes