Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Sitter selv med samme tanke :slight_smile:
Sugen på AMD, når de slipper ny CPU nå på høsten.

Samme her. Sitter på i5-7700k + 1070, begynner å bli litt knapt…

Må da være en feil?!

i7-8700, men bare GTX 1060 3 mb kort. Påtide å oppgradere

Har en mistanke om at flere butikker gjør sånn stunts for å få flere klikk? Har fått prisvarsel mail fra prisguiden flere ganger hvor produkt ikke har vært tilgjengelig :roll_eyes:

VanEck sin Espo.de er opp 14% siden innlegget ditt 13. juni :slight_smile:

Flight Simulator 2020. Gleder meg noe villt. Så har dere noen tips? Klarer ikke bestemme meg for om det blir yoke eller joystick. Noen erfaringer? Heller mot yoke foreløpig.

I utgangspunktet tenker jeg ikke å kjøpe noe dyrere enn dette før det eventuelt blir veldig mye flyging :grin: Alternativer jeg har sett på:

3 Likes

:laughing::smile:

Prisen er uten skjermer tydeligvis :flushed:

1 Like

Om du ikke spesifikt skal fly Boeing/Cessna er det bedre med joystick. Om jeg skulle valgt kun en hadde jeg valgt joystick.

1 Like

Trenger ikke være superrealistisk for min del, bare føler det er litt bedre/kulere/gøyere å fly med yoke uavhengig av fly. Men ser at flere på diverse flightsim-forums også foretrekker joystick.

Ja, om du skulle ville prøve deg på helikopter eller jagerfly så er yoke litt håpløst :wink:

Jeg er flightsim-nerd, men har vært uten PC i noen år. Blir å vente til det kommer litt addons og neste gen. av nVidia og Ryzen.

Blir spennende å se hva som blir mulig med en ny platform.

1 Like

Hva tenker du da? Fly? Scenery? Virker jo som det er rimelig heftig det vi får rett ut av boksen i dette :slight_smile:

Blir artig med litt flere fly å velge mellom. PMDG jobber allerede med sin 737, men prisen blir nok like høy som simulatoren i seg selv.

Ser klart langt bedre ut enn andre tidligere simulatorer ut av boksen, men det gir også mer mulighet for 3. part å utvikle kule ting.

1 Like

Regner med at MS sine studioer kommer til å slippe MASSE fly, og flere custom made flyplasser.

Pengemaskin det økosystemet der. Nye simulatoren ser helt crazy ut

Alt av oppdateringer kommer vel med automatisk om man har GamePass? MS kjører knallhardt på GP om dagen, og med alle 1st party utgivelsene som kommer og vil være tilgjengelige nå så er det ekstremt god verdi i et abonnement. :slight_smile:

Det har de ikke sagt noe om enda. Kan være gamepass gir tilgang til største version, men jeg vil tippe gamepass gir enkleste version.

Det er den laveste versjonen som er inkludert i Gamepass, men forskjellen ligger bare i hvilke fly og spesialbygde flyplasser som følger med.

Det blir nok 3. part som kommer til å lage det beste. MS må lage noe ting som funker for alle og enhver, mens 3. part kan ta seg av nerdeting :wink:

A2A Simulations har annonsert at deres første produkt blir Piper Aerostar 600 (kjent fra American Made blant annet).

1 Like

Gleder meg, blir spennende å se. Spent om det bare blir 3dje parts fly , eller om 3dje parter kommer til å lage byer/flyplasser som er bedre enn default.