Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Det kommer garantert flyplasser;

Og her kan du se at mange utviklere allerede er godt i gang:

1 Like

Håper egentlig at noen lager Norske flyplasser og Natur ( lysefjorden og annet som er kult).

hvordan funker 3dje part? Blir det offisiell store? eller må man drive å mekke?
Og vil det også komme gratismod mulighet?

Det blir nok begge deler.

Tidligere har det vært en god blanding av egne installere og manuell drag-n-drop, men nå skal de åpne en egen del i Marketplace, så det blir interessant å se hvordan den funker.

Det vil nok bli både gratis og betalingsmuligheter. Det krever mye arbeid å lage noe av høy kvalitet, så disse må man regne med at blir payware, men det kommer nok også mye bra freeware.

siden du er hakket mer fligth nerd enn meg.

Hva finnes av bra tilbehør for å øke flyopplevelsen?

Du må ha en kontroller, enten joystick eller yoke. Mus og tastatur er helt håpløst.

Joystick er vel billigst og mest anvendelig.

Har du testet ut pedaler? Noe ala dette:

Hadde vært morsomt med yoke men det er jo veeeeldig nisje da.

Bestiller en på lørdag når jeg kommer hjem ;D

Ja, er artig det, men de er ikke så viktig. Priorier en god joystick heller.

Er det noen lokalkjente som kan si noe om hvordan det ser ut (sånn bortsett fra selve flyplassen)?

Er mye skog der ( er ikke super lokalkjent, men ting ser helt ok ut).

Fra en som er på pilotskolen der oppe.

“Synes det ser bra ut. Hovedtrekkene er der, men selvfølgelig mangler noen av særtrekkene på terrenget”

Epic games med nytt gratis spill. Gratis ut i dag 13 august.

Ikke kommet på steam engang enda?

Ja, litt merkelig. Gis gratis i de første 24 timene ved launch. Kanskje et stunt for å få stor spillermasse for eventuelt oppfølger og at de kanskje får masse bra reviews osv? Ihvertfall et ganske modig stunt.

Epic betaler for dette

1 Like
1 Like

1 mill nedlastninger første timen. Sinsykt

2 Likes

Jeg vet ikke om jeg noensinne kommer til å åpne det, for total war har vært forferdelig boring men

Gir dopamin å samle spill på kontoen!