Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Gode anmeldelser da. Si fra om egne erfaringer de som spiller det. Lastet det ned sånn i tilfelle.

Kjøpte brettspillet Risk i går. Har spilt det masse, men det finnes visst minst 3 forskjellige varianter. Det jeg kjøpte har i hvertfall oppdrag, men desverre færre land enn den versjonen jeg er vant med. Noen som har erfaringer med det?

Superhelg på DnB - denne fås med 20% rabatt. Kurant? 2060 super er kraftig, eller “helt ok”?

Helt ok med 20% rabatt.

1 Like

Kan anbefale et helt annet brettspill, terraforming mars. Best sammen med preludes expansion. Har spilt det ukentlig med dama og et par kompiser i et år nå. Mye variasjon i måten man må spille utfra kortene. Det gjør gjenspillbarheten høy. Endel timing som gjør at man må passe på hva andre gjør. Fornøyelig å spille i seg selv når man får en bra combo gående. :sunglasses:

Ratet som det 4. beste spillet på boardgamegeek :heart_eyes:

2 Likes

Vil denne være ca like kraftig? Lander på 8000,-

Sklir litt ut her, men hvis du liker Terraforming Mars så hadde jeg sjekket ut Scythe og Wingspan også (hvis du ikke allerede har gjort det).
Jeg og dama har spilt Wingspan 100+ ganger siden Korona ble en greie. Scythe er ganske likt Terraforming, men med krigsaspektet også.

1 Like

Kjør i7 7700K :slight_smile: Er det jeg har, aldri noen problemer med performance. Kjører både VR og 4k spill/video veldig fint ^^ Kanskje ikke det absolutt billigste, men ikke uoverkommelig på pris heller. Betalte vel 24k for ferdigbygget PC for 1 år siden ca.

Litt kjedelig å spille spill som CS osv. og ikke kunne klage på lag eller andre problemer når jeg failer da :stuck_out_tongue:

Jaja, på min nåværende pc crasher nye flight simen på første skjermen inne i spillet så, hver bidige gang.

Så får ikke engang startet nedlasting av mesteparten av spillet.

Lolz, lasta ned klar til å spille! Yoke kommer i posten imorgen. Knapper og Throttle lånt av kompiss. 32" curved skjerm lånes av jobben i helga!

Fuck yeah :smiley:

2 Likes

Noen som spiller CoD & battle royale /warzone? :sunglasses:

Fucking LOL. English (United States) må være installert på pcen, hvis ikke kræsjer det bare. To timer jeg aldri får igjen.

1 Like

Om noen vil teste flightsim for 10kr


https://www.xbox.com/nb-NO/xbox-game-pass/pc-games?opencontextualstore=true&contextualstoreparams=CFQ7TTC0KGQ8

2 Likes

6 Likes

Må jo se i fra cockpiten!

Baseline oppsett for ny pc, men blir nok ikke før nærmere black friday:

Bytt ut skjermkortet med nvidia. AMD har alltid hatt dårliger drivere for spill.

Men CPUI er b ra innenfor.

1 Like

Tipper det blir bra priser på eldre skjermkort på black friday i år mtp nvidia sannsynligvis avduker nye kort 1 september. Rykter om Amd sine kort med release i oktober også. Satser på priskrig :smile:

2 Likes

Ja synes det er mye mumling om spennende ting de nærmeste månedene. Gjelder å smøre seg med tålmodighet hehe.

Må si spillet egentlig er imponerende brukbart på minimal graphics på en pc som ikke var superkraftig når jeg kjøpte den for conan for tre år siden.

Viktig å holde kostnadene nede så en får råd til til mer stæsj haha

(Neida)

(Joda)

1 Like

Du omsetter vel for såpass mye at du kan jo skrive av 50% av utgiftene til ny pc på skatten også :wink:
Kan vel putte litt penga i litt kraftigere kort, må jo kunne se Bingotek i realtid på 3 skjermer ? :smile: