Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Den er ikke støttet i Flightsim enda.

Jeg kjøpte en honeycomb yoke :wink:

meget nice. og fult støttet.

Må si spillet føles litt som Early Access, tror jeg hadde vært forbanna om jeg betalte mer enn 10 kr for game pass.

Resatte pcen min igjen for å bli kvitt all galskapen jeg prøvde på første forsøk, og prøvde på nytt.

Alt bra denne gangen, men så kræsjet klienten mitt under download, og nå er den stuck på 73 gig igjen.

Høres ut som du har dårlig PC… :stuck_out_tongue:

Men FS2020 er et 10års prosjekt sier dem. Noen småbugs er helt innenfor! ( og jeg kjøpte premium deluxe verisonen! :stuck_out_tongue:

Neh, fant det nå, omtalt på reddit. Måtte inn i nedlastingsmappen og fjerne noen filer i explorer.

1 Like

eneste jeg ikke liker er download løsningen. Den er skikkelig bais.

Men ellers meget nice.

Blir bare bedre med addons etterhvert.

  • GeForce RTX 3090 24 GB som starter på 1500 dollar. Slippes 24.09.

  • GeForce RTX 3080 10 GB som starter på 700 dollar. Slippes 17.09.

  • GeForce RTX 3070 8 GB som starter på 500 dollar. Slippes i oktober

RTX 3090 omtaler Nvidia som verdens første grafikkort for spilling i 8K-oppløsning med strålesporing og DLSS-funksjonen aktivert. Det skal visstnok være inntil 50 prosent raskere enn dagens Titan-kort. RTX 3080 lover 2x ytelsen til et RTX 2080, mens RTX 3070 på sin side skal levere høyere ytelse enn det som til nå har vært Nvidias beste grafikkort, RTX 2080 Ti til langt over dobbel pris.

3070 til 5700 kr som er raskere enn 2080ti er jo heeelt utrolig :star_struck::ok_hand:

Powered by the NVIDIA Ampere architecture, which delivers increases of up to 1.9X performance-per-watt over the previous generation. The GeForce RTX 3090, 3080 and 3070 represent the greatest GPU generational leap in the history of NVIDIA.

Fint tidspunkt å oppgradere på nå

5 Likes

Da var man gjennom Last of us 2.

Helt enestående, kan ikke si nok godt om det. Får lyst til å begynne en gang til, og jeg pleier ikke å spille så mye da jeg fort kjeder meg.

4 Likes

Da er det bare å kjøre på med Ghost of Tsushima etterpå!

2 Likes

Må ha en pause først, men utrolig vellaget og rett og slett sterkt å oppleve et slikt håndverk som Naughty Dog leverer her. Men er jo ikke overrasket etter å ha vært gjennom Uncharted-serien og LOU1.

Grafikk, lyd, stemning, miljøer - helt enestående - og Ellie og Joel får man nesten et forhold til.

1 Like

Innertier av MS imo.

enda mere leaks:

1 Like

Bare å ta en gjennomgang til. Spilte først normal og så hard. Nå har de lagt til grounded og enda vanskeligere moduser (permadeath). Kom meg igjennom grounded i LOU1 utrolig nok. Slet ekstremt med den opp ned eventen. Men det er noen steder i dette spillet, særlig tenker jeg på 2 boss-fighter som nok blir ekstremt vanskelig i grounded. så jeg sparer nok grounded til en annen gang.

I grounded finner man ekstremt lite ressurser i skap og lignende. Tipper 90% mindre enn normal eller noe lignende.

Jeg ser en del problemer, hvordan lage skikkelig nextgen spill om du må ha 2 targets? Du vil komme til å kompromisse når begge skal snurre ok.

First party spillene til ms kommer til å ligge enda lenger etter sony.

Men, SPREK pris!

1 Like

Fatter ikke at dere får tid å spille så mye, men er vel en prioritering. Jeg har knapt tid å spille, blir mest Street Fighter V for tiden siden det ikke krever at man fullfører noe dyp story :popcorn:

Bruker kveld/natta da dama og ungene har lagt seg. Da har jeg alene-tid. Som jeg verdsetter høyt.

2 Likes

Samme her, men da prioriterer jeg faktisk å se youtube videoer og gjøre analyser… :flushed:

Ja det hender det også, men spilling er utrolig gøy. Akkurat nå storkoser jeg med denne tittelen nier automata. Noen år gammel men utrolig bra. Har rundet spillet på normal og er i gang med hard, men den er utrolig vanskelig.

For deg som har lyst på et veldig originalt action-rpg med knallgod story anbefales denne.
Finnes på pc også btw, men jeg spiller på ps4.
https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-nier-automata/377835

Tips:ikke gjør tutorial på hard… Tar evigheter akkurat her før du får save (ikke ellers i spillet) og dør du er det tilbake til start.

2 Likes

“youtube”, “analyser”

Hehe, kombinert med Clash Royale på mobil og “Cobra Kai” på Netflix :popcorn:

1 Like

Det ser man jo. Begge konsollene støtter raytracing har ssd og all nymotens fancypants saker, for eyecandy og raskere loading. De differensieres hovedsaklig ved oppløsning, 1080p vs 4k.

Ja firstparty blir bak Sony, men hadde noen virkelig trodd det skulle bli noe annerledes? MS og Sony kjører to forskjellige løp. Er vel en grunn til at MS sa at google/fb var større konkurrenter for de enn Sony.

2 Likes