Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Du må huske å spille gjennom flere ganger da så du får med deg de “riktige” sluttene. :slight_smile:

Ja det er viktig. Storyen blir jo bare bedre og bedre for hver runde. Nå ser jeg at den originale nier skal gies ut på nytt i en ny remastered/remake versjon. Originalen har jeg ikke spilt.

https://www.inverse.com/gaming/nier-replicant-remake-release-date-plot-remastered

Jeg har jo brukt måneder på å komme gjennom. :slight_smile: Prøver å lure meg til 45-60 minutter når ungene er lagt. Viktig å kople litt ut i løpet av den dag. Spesielt i disse tider når hjernen teppebombes med informasjon og arbeidsoppgaver, veiledere, risikovurderinger osv osv…

@Nocturne, ja, jeg prøver også å henge med på litt podcasts, youtube m.m. men 24 timer er bare 24 timer - som kjent.

1 Like

Kommer an på. Er det i sammehus som svigers kan det ofte virke som 72t eller mer.


Blir vel sikkert 4k i norge da.

1 Like

Om ikke sony var en konkurrent for ms så hadde prisene på de nye konsollen/e vært ute for lenge siden og vice versa

Så kan jo phil spencer si det han vil…

Gamepass begynner å bli latterlige value altså.

SRRP på Series X bekreftet til $499, skal vi tippe 5490,- fjelldaler?


Haha episk marketing av MS/EA

2 Likes
5 Likes

Toppmodeller i fritt fall på bruktmarkedet

Prisene for brukte grafikkort stuper på Finn etter at Nvidia avslørte nye modeller.


MS fyrer på alle sylindre foran next gen altså.
All access er jo bare helt amazing. Det er10% billigere å kjøpe all access å betale konsollen over 24mnd, enn å kjøpe upfront og betale for to år med gamepass.

2 Likes


5499,- bekreftet norsk pris for X.

1 Like

Evt all access til
Xbox s = 275kr pr mnd
Xbox x= 385kr pr mnd.
Om de kjører usd/nok= 11kr over hele linja. Blir nok Xbox denne generasjonen på meg.

Da er det fritt fram for Sony å komme med pris. Regner med digital versjonen legger seg under 499 $

400 for digital og 499 for drev?

Hvilken titler frister xbox med ved release? :roll_eyes:

Ekstremt smart trekk av MS, de rabaterer consolen via avbetaling. Men holder prispunktet.

Gamepass. Det er strengt tatt ingen av de som frister med noen fantastiske titler ved lansering, med mindre rarchet er klar til lansering, men så langt kum bekreftet i lanserings vinduet, hva enn det vil si.

Gran turismo, demon souls, og ratchet går det rykter om release rundt launch. Ratchet, og GT kommer i år tror jeg. Tipper demon souls litt senere

MS mista nok et massivt salgspunkt når de måtte utsette Halo Infinite, det var nok tenkt som “the day one killer app”. Får Sony ut GT før Forza 8 så har de nok en fordel der. Jeg tipper jeg venter til HZD:TFW er ute, men siden jeg allerede har Gamepass blir det nok en X ved launch.


:joy:

image

10 Likes