Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Lager mye tull bare :sweat_smile:


13 Likes


Xbox er raskere og bedre sa de :crazy_face:

Både Valhalla og Dirt 5 ser bedre ut på PS5. fortsetter denne trenden ?

1 Like

Er jo verset litt rykter om utviklere som skryter av hvor enkelt det er å programmere til konsollen. Mulig det er det vi ser effekten av nå. Vanskelig å si på første runde med spill, men pr nå ser jo spillene bedre ut på PS5, til tross for at den er svakere på papiret.

Er det noen her som har dette humble bundle abonnementet?

For dere som har tenkt å kjøpe cyberpunk til pc så har play-asia det til 420 kr nå (global key/platform: gog)

https://www.play-asia.com/cyberpunk-2077/13/70csmj

Tilbud på Cyberpunk 2077 på Komplett :slight_smile:

2 Likes

2 Likes

Kjøpte meg Cyberpunk (Power har tilbud på PS4 versjonen nå). Spent på om det lever opp til hypen!

1 Like

Da gjenstår det bare å se om det faktisk blir lansert 10.12! :wink:
Kommer det til PS5 samtidig og burde det potensielt blitt spilt på ny konsoll for bedre opplevelse?
Jeg er delt mellom å ville spille det så fort som mulig (begynner å bli lei av Warzone) og å ville spille det på PS5 (vanskelig å få tak i).

1 Like

Det er vel ikke annonsert for PS5 enda? Selv om man kan spille PS4 versjonen på PS5.

Det er såpass lenge til jeg får tak i en PS5 at jeg ikke gidder å vente.
Hvis man har PS4 Pro så får du jo 4k / 120hz dersom du har en ny(ere) TV :slight_smile:

Er rimelig sikker på de ikke utsetter launchen igjen, reklamehypen er på topp nå :slight_smile:

1 Like

Like spent her! Kan ikke huske sist et spill var så hype’a :thinking: Blir å spille pc versjonen for min del

1 Like

Joda PS5 er free upgrade, og patchen kommer i 2021

1 Like

Ja, vet den kommer gratis, men det er vel ikke annonsert når den kommer?
Tenker bare man kan bli sittende å vente i mange måneder istedenfor å bare spille det nå :slight_smile:

Sist jeg gikk på en hype var Anthem. Det var bortkastede penger.
Har mer troen på dette og timingen er perfekt, rett før juleferie!

2 Likes

Spent på mottakelsen etter at den værste hypen har gitt seg. Spiller man dette som en fps tror jeg mange blir skuffa, men spiller man det som et dypt rpg der man ikke alltid bare går loud tror jeg det vil fenge mye bedre.

Spiller witcher 3 for første gang nå for tida og kamp-systemet er ikke det jeg vil fremheve som mest spennende med spillet.
Og med skyting i stedet for sverd tipper jeg dette blir enda mer merkbart.

2 Likes

Noen her som har erfaring med Steam Link?

Jeg kjøpte Samsung The Frame på Black Friday tilbud og ser at den kommer med innebygd Steam Link, men vet ikke hvor godt dette fungerer og om det lagger når man spiller.

Steam link fungerer bra over 5ghz wifi evt kablet, og med en dugendes pc. Anbefales

1 Like

Konge. Ser at man kan koble trådløs X-box controller direkte til Tv’en også så da blir det Cyberpunk for alle penga!

2 Likes