Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Det er også verdt å vurdere selv, har sett en del youtubere som mener anmelderne er altfor kritiske ifht. bugs - at det egentlig ikke er så galt (i.e. - det tar deg ut av spillopplevelsen).

ca. 18.35 min ut i videoen snakker han om bugs:

I den listen fra PC Gamer så ser det jo ut som det er en del bugs som potensielt hindrer deg fra å gå videre i spillet, men jeg regner også med disse er det de jobber fortest med å luke ut. Resten (som karakterer som svever litt i luften eller objekter som ikke er der) får heller gå :slight_smile:

1 Like

Om konsoll kvaliteten som man vet lite om for øyeblikket:
The bigger question at the moment is how Cyberpunk 2077 will run on consoles. All of the Cyberpunk 2077 reviews so far reflect the PC version of the game, and we haven’t heard a detailed report from anyone who has spent a significant amount of time with any of the console versions.

Ad

This is why the expectation at this time is that the console versions of Cyberpunk 2077 will underperform at launch. Some fans are worried that the PS4/Xbox One editions of Cyberpunk 2077 could be especially rough if not nearly unplayable. CD Projekt Red has said that an early console patch has fixed most of the early notable performance problems on those platforms, but serious questions remain about the game’s console launch.

Hehe, blir spennende å se hvordan det kjører på en standard PS4. Hvis det blir uspillelig kommer jeg til å vente til PS5 er tilgjengelig igjen, engang neste år :roll_eyes:

Si fra straks du vet om det fungerer bra på PS4 :wink: Jeg vet enda ikke om jeg skal kjøpe det nå, eller vente til PS5

Startet på The Last of Us 2 denne uken mens jeg venter. Meget bra!

Det skal jeg - fant akkurat en video som viser 24 min gameplay fra det som skal være standard PS4.
Nå ser jeg det på mobil, så ta det med en klype salt, men oppløsningen ser litt dårligere ut enn det jeg har sett av PC gameplay (naturlig nok). Teksturene ser ganske crappy ut på enkelte objekter når man går veldig nær, men igjen, det kan være kvaliteten på videoen også?

Viktigste for meg er at det ikke lægger. Noen bugs som flyvende objekter etc. kan jeg leve med :slight_smile:

I PC versjonen kan man visstnok bestemme hvor mange NPCer etc. det skal være i byen -
vet ikke om slike alternativer er aktuelle for konsollversjonene.

Edit: en som livestreamer nå (PC versjonen)

1 Like

Shroud og cohhcarnage streamer cyberpunk på twitch nå for de som måtte være interessert

Twitch.tv/shroud
Twitch.tv/cohhcarnage

Kjære vene for en grafikk

1 Like

Det ser så sykt mye bedre ut på PC, og da mener jeg sykt mye bedre.

Konsoll-glitch complilation :sweat_smile:

Fått meg ny gamingrigg på plass, fremdeles ikke helt top notch, men radeon5700xt, rysen3700 og 32 gig ram er vanvittig mye deiligere i fs2020 og rdr2

4 Likes
2 Likes

Game Pass er altså en så fantastisk bra deal. Nå kommer cloud gaming til pc også.

Men det virker som jeg bare få to kjipe fly og ingen challenges i fs2020 med game pass?

Du får entry edition ja

Hinsides med over 120k viewers

1 Like

Ligger en del PS4 gameplay ute på youtube nå. Førsteinntrykket er at grafikken er blassere enn på PS5, ser en del detaljer er borte, farger / lys, alt ser bare tristere ut… men selve gameplay ser OK ut.

1 Like

“Kjempe bra” beslutning av komplett å holde tilbake produkter for å prøve å pushe deres egne overprisede PC’er…

gpu

cpu

Smart egentlig. Komplett sine pcer er nice. Bra pris også med tanke på at de er skrudd sammen i Norge

1 Like

For 25 000 så forvente eg bedre en:

B550 Hovedkort
Utdatert M2 disk
3200Mhz CL 18 minnebrikker

Er vel en måte de tar ut en premium på, de har sikkert regnet på win/loss vs skuffede kunder som må vente

1 Like