Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Klar for cyberpunk nå :smiley: ny pc og tv for anledningen

3 Likes

Ganske vilt.

2 Likes

Spent på tallene idag når folk får lastet ned spill og patch

Jepp. Dette kan være spillet som tar PUBG tronen?

Oi… det var kjapt :grimacing:. Ingen DRM ?

Ingen Drm, den ble slått av kl 0100 inatt som lovet

1 Like

Definitivt. The Hype is Real. Ikke bare @Evilfreud som har bestilt denne :sweat_smile:

Hva er det?

3D printet mock-up av en av gunnerne i Cyberpunk :slight_smile:

1 Like

Nice, her kjører man bare ekte vare dog :wink:

Jeg er spent på tallene også i forhold til witcher 3. Tidligere har spillere foretrukket fantasy med alver, troll og lignende sammenlignet med spill som dette verdens-messig.
Spillere sier de vil ha noe nytt og spennende,men vender ofte tilbake til den litt romantiske fantasy-settingen ved hva de faktisk kjøper. Nå skal det sies at witcher-serien er en mørkere versjon av fantasy da.

Så hvordan dette spillet selger kan være med på å påvirke hvor store sjangser utviklerne tar fremover i spill-bransjen.

Har nå prøvd å unlocke cyberpunk på ste am i 45min. så tydelig at det er “noe” belastning.

1 Like

For de som tenkte å spille dette på ps4 base, fant jeg denne. Ser ut som om like greit å vente til man har kjøpt en ps5. Jeg har en ps4-pro så mulig det blir bedre der. Å spille på en ps5 fungerte bra ifølge denne artikkelen. Patching kan jo også bedre situasjonen noe.

However, let’s talk about PS4. Before we start, I played on a launch model PS4 and I didn’t get the chance to test PS4 Pro as I don’t have access to one. But, my god, does the PS4 version look like an absolute pile of trash. The graphical downgrades here are significant and make the game almost impossible to play. I don’t have the sharp eye or the technology to find out, but I can’t imagine the game is running at 1080p. It might not even be at 720p. Draw Distance is incredibly short and the entire screen has the muddy smeared look I mentioned above, with this only being exacerbated in combat sequences and high-intensity action.


The state of the PS4 version is pretty dire and it makes me wonder if the game ever looked or ran well at all on the console, because with so much toned down and so many restrictions in place I don’t see how you can make this game perform any better.

Hvis man sammenligner med spill som TLOU2 eller GOT er det klart at her er det MYE å gå på.
Grafikken ser ut som PS3 på PS4. Skjønner at det er et stort spill, men virker å ha rushet dette for å rekke release (tross utsettelser).

Det sagt så ser ikke gameplay så galt ut. En del teksturer og lys / skyggeeffekter forsvinner, det er færre NPCer i byen osv. - men selve gameplay ser bare ut til å glitche LITT når det er mye som skjer på skjermen (som i combat).

Det som bekymrer meg mest er at det ser ut til å kræsje relativt ofte på random plasser på PS4.
Sett en del videoer på youtube nå og har bestemt meg for å vente til PS5 versjonen. Heldigvis har jeg forhåndsbestilt med klikk-og-hent, så jeg trenger bare ikke å hente det :sweat_smile:

Garantert rushet, tror heller ikke Ps4 er prioritert.

Framerate test på PS4 - den ligger opp mot 30fps når det ikke skjer så mye, men med en gang det er flere biler / kollisjoner etc. så faller den fort ned mellom 20 og 25 :sweat_smile:

Dette er 1080 ti @1440p og medium settings @45 ish fps med alt av motion blur film grain osv slått av… Kan ikke si jeg er imponert over grafikken på denne settingen, heller ikke fps’en. Virker dårlig optimalisert om man sammenligner med spill som f.eks metro exodus som ser mye bedre ut grafisk. Selv om sånne open world spill er en annen ballpark å optimalisere er jeg ikke veldig imponert grafisk faktisk

Vurderer nesten å vente med å spille før 3080’en kommer i posten en gang neste år

60 fps etter litt tweaking

hvilken settings spiller dere andre på ? fps ?

1 Like

sjekket metacritic og ps4 på cyberpunk og ps4-versjonen har tydeligvis problemer. Han har sikkert testes ps4 og ikke ps4-pro tipper jeg.

kilde:
https://www.jeuxvideo.com/test/1338246/cyberpunk-2077-des-versions-ps4-et-xbox-one-fat-a-eviter-a-tout-prix.htm

spinnvilt mtp budsjettet.
Du skulle holdt CDPR @Onns

2 Likes