Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Alright, har satt opp en liste. Noe her som er overkill og kan nedgraderes? Ganske sikker på prosessoren og GPU. Hadde i første omgang tenkt meg RTX 2060 Super, men prisfoskjellen på disse er veeldig liten…

1 Like

Synes det er utrolig useriøst av et selskap som CD Project å lansere et spill som fungerer så dårlig (basert på hva jeg har lest på nettet… ) på de gamle consolene. Man forstår jo nå hvorfor ingen har fått teste det på console.

2 Likes

Ja hele saken er en skandale og det er viktig at ikke selskapet slipper unna med slik oppførsel også pga allmennprivative hensyn. Spillet blir nok ok på gamle konsoller i løpet av 1-6 måneder, men det er ingen unnskyldning for å release noe så bugga som dette.

Særlig det at ingen fikk teste det på gamle konsoller før release lukter lang vei. Og dette er ingen liten indie-utvikler som slipper sitt første spill på ps4 og xboxone heller.

1 Like

Jeg vil tippe det er mange flinke utviklere og designere som har advart om dette, men så har man jo alltid et pengepress om å få ut spill. Sikkert mange frustrerte folk innad i selskapet som advarte om dette men ikke fikk gehør.

Det har jo generellt vært et enormt press og forventninger til dette spillet. På reddit for eksempel var gaming miljøet omtrent klare til å gjøre ett opprør hvis ikke de lanserte spillet snart! Og nå sitter de samme folka og syter og klager på et spill som ikke var klart for release!

1 Like

Nå synger jo eldre konsoller på siste verset og litt spent på hvor mye jobb CD Project vil gjøre med denne versjonen.
Det kan tenkes at CD project tar dette personlig og at de til slutt lager et enda bedre spill på ps4 og xboxone enn planen opprinnelig var.

Spillere har elefant-hukommelse og dette kommer CD Project til å merke i årevis fremover er mitt tips på f.eks. forum og mistenksomme anmeldere for å nevne noen.

2 Likes

Z390 er ikke kompatibel med AMD prosessorer.

Hadde sett på b550 hovedkort, og bedre ram - minst 3200mhz CL16.

Denne er forresten satt opp til å få mye for pengene:

Dette er jo også et valg for dem som ikke ønsker bygge selv:

Satt faktisk og så på den øverste du har linka der men har ikke hørt om Gainward når det gjelder grafikk kortet? Tenkte kanskje det var lurt å holde seg til de kjente merkene som ASUS, MSI, Gigabyte, eller har dette ikke mye å si?

Jeg har selv hatt lite erfaring med Gainward for tiden, annet enn ett gammel kort som hadde utrolig irriterende coil whine.

Tipper MSI kortet er bedre på viftestøy, men i ytelse er det nok liten forskjell.

Ok, da er nok den uaktuell ja. Takk for innspill!

1 Like

Jeg henger sikkert laaaangt etter men hadde ikke fått med meg at det var kommet en expansion til Conan Exiles :sweat_smile:

Noen som spiller ennå og har en kjapp status for spillet?

Jeg ville nok gått opp til 750w strøm

Du finner windows nøkkel til 2,50 og en løk flere steder på nettet!

F. Eks

Windows home key til 1700 kr er ran på åpen gate

Jeg skjønner liksom ikke hvordan det der kan være lov, hva er greia?

Edit:
Ja at det er lov tviler jeg ikke på i det hele tatt, hvis ikke hadde de vært stengt ned for lengst :smiley:

Tenker det er nøkler fra billigere verdensdeler/land. Fullt lovlig og fungerer utmerket. Har selv windows 10 pro nøkkel til under 100 kr som er 2 år gammel. Som man ser på reviews fra trustpilot så er det mange fornøyde kunder

Det tilbys visstnok også tiloversnøkler fra større bedrifter som kjøper volumlisenser for masse brukere og plutselig sitter med flere nøkler enn de trenger. NB: Har bare lest dette på etellerannet forum, har niks og nada som underbygger det .

Selv har jeg kjøpt en veldig billig key for MS Office på Kinguin (samme greia) for cirka et år siden, og den fungerte fint da - og gjør det fremdeles.

Svartebørs? Nei. Gråmarked? Definitivt.

2 Likes

Hmm, interessant… takk for info!

1 Like

Er det noen her som driver med DCS? Prøver å komme inn i det, men sliter litt. Noen gode guides å anbefale?

Noen av oss vet jo dette, men godt å se at det begynner å bli mer forståelse for feltet. Alt med måte så klart, som mye annet.

Long Long gaming!

image

3 Likes

Noen som har spilt dette MMOet? Kan tjene virkelige penger :money_mouth_face:

https://nextisland.com/about

Skjermbilde

Fant ut noe her! Spillet hadde av noen grunn defaultet til å bare laste ned et datasett.

Så jeg gikk inn i content ved en tilfeldighet fordi jeg ville sjekke om jeg hadde lagt inn Bergen freeware scenery fix riktig, og da lå plutselig alt innholdet jeg savnet der!

Blir en jul med mye flyging det her

2 Likes