Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Gamingprat

Well played gamers :raised_hands::sweat_smile:

3 Likes

Plukket opp dette spillet på julesalg, er helt konge. Litt sånn Close Combat stil

Likte de forrige spillene til de folkene, steeldivision var en meganedtur

Ganske spesielt å miste grafikkort til en markedsverdi på nesten 5 mrd NOK :joy: :joy:

1 Like

Det var tydeligvis en spøk. Hvordan får man plass til 500k skjermkort i en kontainer? :joy:

Mega 🤦

1 Like

:sweat_smile:

2 Likes

Liker dette! Jeg er med på cs any day om noen er gira :grinning::ok_hand:

5000timer. da har man saktens gjort sitt ingame!

Hehe, fordelt på et år er det 13-14 timer om dagen i snitt.

spilt siden det kom ut, det var i 2012? :nerd_face:

Da var storebror i hus! Tommel :-1: om du er litt misunnelig :stuck_out_tongue:

2 Likes

Allerede dunket inn i overkant av 200 timer i den😬

1 Like

Hvilken spill? Demon souls? :sweat_smile:

Har hengt litt etter, så FFVII Remake, siste God of War, Spider Man Miles Morales og nå Assassins Creed Valhalla. 100 % kvalitet.

Rakk selvsagt akkurat ikke å laste ned Cyberpunk, som skal fungere temmelig plettfritt til PS5´en. Må se om jeg finner en kode eller noe en plass jeg kan kjøpe som låser den opp og gir meg tilgang.

Demon Souls står helt klart på listen! Venter bare på en dropp i prisen.

2 Likes

Forstår godt du henger etter. Gjør det samme selv. Føler nesten at spillene er for lange for tiden, men skal ikke klage. Ff7 remake, Rdrd 2, og Ghost of tsushima har stjålet maaange timer her :grimacing::joy::ok_hand:Neste på lista blir Demon souls :smile:

1 Like

Ja faen, Ghost of Tsushima og må jeg jo gjennom, er alt for mange titler. Hades og må testes. Har ikke sett på Red Dead 2 heller, men der snakker vi vel maaaaaange timer om man er slik som meg som absolutt skal besøke alle kriker og kroker, OCD med sukker på.

1 Like

Hehehe :smile:. Akkurat samme her. Ble endeeel timer på tsushima pga bare mååå fullføre alle sidemissions osv :joy::ok_hand:Red dead er et must play! Er noen timer der også ja :roll_eyes:

Det er vel ikke noe sted å handle PS5 på lang tid enda?

Det kommer inn drypp av ps5 på de litt mindre nettbutikkene i ny og ne, men det blir ikke annonsert, og de går fort. Forhåpentligvis blir tilgjengeligheten bedre innen et par mnd.