Det ser ut til at det snur for fro nå. Ratene ser ut til å bedre seg, og så er det mulighet for at det blir lagring av olje til sjøs. Det kan være verdt en kikk. Jeg har noen aksjer i fro som jeg er i minus på nå, men jeg har trua på at det spretter opp om kort tid.
Noe er galt når et innlegg med 6 likes blir moderert bort. Tror pdx bør ta en titt på forumkoden sin.
Det ser ut til å være mer interesse for GOGL i dag. Flere aktører som hamstrer, bla. Fef og cpla.
Dagens BDI?
Fra HO:Baltic capesize-indeksen er opp 1,1 prosent til 12.542 dollar pr dag.
Så den. Det virker som det er flere som tror GOGL har nådd bunnen.
Litt mer optimisme nå ser det ut til. Virker som det er bra med kjøpere som er interessert. Får håpe det varer. Jeg sitter stille hvertfall.
Tank-rates: http://teekay.com/wp-content/uploads/2014/12/current_tanker_rates_aug10.pdf
Ser ut som ratene har flatet ut på et relativt høyt nivå for aframax, men faller videre for suzemax. Nivåene er fortsatt mye høyere enn på tilsvarende tid i 2013 og 2014.
Observerer Om ratene homper opp så kanskje GOGL endelig tar fart?
gogl falt noe tilbake i usa, men Gogl er fortsatt i +
Trippel bunn?
hva var Capesize I dag?
- 1,9%
Bryr meg veldig lite om shipping må jeg ærlig innrømme, men kortsiktig handel i denne ser litt interessant ut. Noen skrev at den ikke kan handles på TA, men ser sjelden så tydelige bunner og topper - nesten vakkert, som den norske fjellheimen.
kanskje jeg skulle ta en post rater tett på 13000 USD/dag er ikke verst… pluss at det ser lyst ut fremover (om du ikke er kina-short hauser da)
Tuut tut
Ser ut til å bli en grei avslutning på dagen for GOGL
sjekk fro
tuut tut!
Vurderte FRO… Skulle kjøpt
Mye man skulle gjort. GOGL bunnet ut og på vei opp til nye høyder? Ser slik ut.